Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، پرویز فتاح در نشست خبری صبح امروز از افزایش مستمری مددجویان خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده همزمان با پرداخت یارانه ها که امشب صورت میگیرد، تبصره ماده 14 بودجه نیز اجرایی شده و امشب مستمری مددجویان با 14 درصد افزایش پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر این افزایش مستمری، مابه‌التفاوت مستمری 3 ماه گذشته نیز به حساب مددجویان واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس امشب خانواده تک نفره مددجویان، 108 هزار تومان، 2 نفره 215 هزار تومان، 3 نفره 289 هزار تومان، 4 نفره 384 هزار تومان و 5 نفره 416 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

فتاح با بیان اینکه علاوه بر این، یارانه ها هم به حساب خانواده ها واریز می‌شود گفت: این در حالی است که به جز 2 مورد مذکور، مستمری قبلی که برای تک نفره حدود 50 هزار تومان و برای 5 نفره 100 هزار تومان بوده نیز پرداخت خواهد شد. به عنوان مثال خانواده 5 نفره416 هزار تومان، یارانه 5 نفر، 100 هزار تومان مستمری سابق و مابه التفاوت 3 ماهه گذشته پرداخت می شود که این رقم معادل، دو سوم حداقل حقوق و دستمزد امسال است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶ درصدی مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت:۳۱۲۶۲۳۱ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد کاهش داشته است.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در طرح سلامت نوروزی از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا هشتم فروردین اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها برابر با سه میلیون و ۱۲۶ هزار و ۲۳۱ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۶ درصدی این آمار هستیم.

وی افزود: در طول این مدت، ۵۴۸ هزار و ۳۴۸ نفر بستری شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۰ درصد افزایش داشته است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: تعداد اعمال جراحی انجام شده در بازه زمانی مذکور برابر با ۱۳۱ هزار و ۲۴۳ مورد بوده و بیانگر افزایش ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

یکتاپرست ادامه داد: مأموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی در این بازه زمانی برابر با ۲۱۲ هزار و ۷۷۳ مورد بوده که نسبت به سال گذشته ۴ درصد کاهش دارد.

وی با اشاره به افزایش ۶۷ درصدی مواد غذایی‌های معدوم شده و افزایش ۲۹ درصدی مراکز پلمب شده گفت: در طول این مدت، ۱۳۱ بیمار و مصدوم توسط اورژانس هوایی انتقال داده شده که بیانگر افزایش ۷ درصدی نسبت به سال گذشته است.

کد خبر 740018

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی تصادفات در جاده‌های بوشهر
  • افزایش ۱۱ درصدی تعداد مسافرین با قطار
  • کاهش ۶ درصدی مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • نجات خانواده چهار نفره از سیل در نطنز (فیلم)
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • اینفوگرافیک/ افزایش ۱۷۰ درصدی دستمزد کارگران در دولت سیزدهم
  • افزایش ۲۵ درصدی پرداخت زکات
  • افزایش ۳۰ درصدی حجم آب سد‌های گلستان
  • رشد ۲۵ درصدی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲