Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی کدخدایی در مراسم رونمایی از مستند خیلی محرمانه_ روایتی از جنجالی ترین پرونده های رد صلاحیت نمایندگان مجلس_ که به دعوت خبرگزاری فارس برگزار شده بود علی رغم هماهنگی برای حضور، در این مراسم حاضر نشد.

به گزارش ایسنا، قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس ضمن عذرخواهی از خبرنگارانی که برای پوشش این مراسم رفته بودند، با تاکید بر اینکه در مستند تهیه شده اسمی از هیچ شخصی آورده نشده است، گفت: در این مستند مواردی از قبیل مصادیق اخلاقی و امنیتی بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای نگهبان به دلیل مخالفت با محتوای مستند دقایقی پیش از حضور در این مراسم امتناع کردند.

حمید یادروج تهیه کننده این مستند گفت: بخشی از شبهات را آیت الله مومن به ما پاسخ دادند و بسیاری از موارد را هم با آقای کدخدایی درمیان گذاشتیم. هماهنگی انجام شد و پرونده هایی که قابل بیان بود را در اختیار ما قرار دادند و هیچ کد یا اسمی از هیچ نماینده‌ای در این مستند ذکر نشده است و ما به تمام ابعاد حقوقی لازم توجه داشتیم. انصافا شورای نگهبان برای تهیه این مستند با ما همکاری کرد اما نیامدنشان به این برنامه هماهنگ شده ما را شوکه کرد در صورتی که چند روز پیش مستند به رویت نمایندگان محترم شورای نگهبان رسید و اصلاحات لازم انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سخنگوی شورای نگهبان عباسعلي كدخدايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تائید کرد

دریافت 6 MB کد خبر 6097061

دیگر خبرها

  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • فیلم کنایه شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تائید کرد
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟