Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز پیش تعدادی کلیپ طی در فضای مجازی منتشر شد که بیانگر این بود برخی گردشگران در محوطه آبشار مارگون در استان فارس اقدام به شادی و حرکات موزون کرده اند. بعد از انتشار این فیلم‌ها بود که مسئولان استان این آبشار را یک روز تعطیل کردند. علی‌ اکبری نماینده شیراز و عضو فراکسیون امید در این باره با اشاره به ممنوعیت بازدید از آبشار مارگون فارس به دلیل حرکات موزن گردشگران، گفت: نمی‌توان که همه‌جا را به روی مردم بست و حداقل شادی را از مردم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بنده بی‌اطلاع هستم که به چه دلیل این تصمیم را گرفته‌اند و اصلاً چه کسی چنین تصمیمی را گرفته است. کسی که به آبشار مارگون می‌رود برای تفریح است و اگر بخواهیم مانع شویم نقض غرض است.

او در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»، ادامه داد: این تصمیم برای ممنوعیت بازدید از آبشار مارگون بسیار نسنجیده و غیرضروری است. در شرایط کنونی مسائل و الویت هایی را داریم و مسئله درست کردن در این شرایط جای سؤال دارد. این اقدامات غیر کارشناسی است و هرکسی که این کار را کرده یک نگاه محدود و بسته‌ای داشته و تنها کمک کرده که یک مسئله جدید اجتماعی ایجاد شود.

این عضو فراکسیون امید، تأکید کرد: این اقدامات سابقه‌دار است، ما شاهد هستیم کنسرت‌ها و برنامه‌ها را لغو می‌کنند. سلیقه‌ها و رفتارهای متفاوتی که برخی دارند همیشه هزینه‌هایی را ایجاد می‌کند و پاسخگو هم نیستند و این رویه هزینه‌های اجتماعی فراوانی را ایجاد می‌کند. یک مقدار که فراتر برویم شاهد هستیم افرادی که دست به چنین اقداماتی می‌زنند در بنگاه‌های اقتصادی، قاچاق و... حضور دارند و رد پای آن‌ها را می‌بینیم اما کسی پاسخگو نیست.

اکبری ادامه داد: شاید جزو محدود کشورهایی هستیم که چندین حکم‌ران داریم که تصمیم می‌گیرند و با دولت مقابله می‌کنند.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج

 به گزارش تابناک، محمد رستمی مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: جسد این جوان بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ مشخص نیست.

وی افزود: عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته شروع شده و با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیرو‌های مردمی پیدا شد.

گفتنی است روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله مفقود شدن فرزندشان را گزارش دادند و مدعی شدند که با مادر و برادرش در تماس تلفنی اعلام کرده که حالش خوب نیست.

رستمی تاکید کرد: فرد گمشده ابتدا به خانواده‌اش گفته که در تنگ گنجه‌ای است و بعد گوشی او را ردیابی کرده‌اند که متوجه شده‌اند در منطقه ابوذر‌ها است و سپس نیرو‌های امدادی منطقه آبشار را بررسی کردند.

او گفت: امروز و در ادامه عملیات جستجو جسد این فرد در ارتفاعات ابشار یاسوج پیدا شد.

آبشار یاسوج واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد و از زیباترین آبشار‌های ایران است که در فاصله ۲ کیلومتری مرکز شهر یاسوج و در شمال این شهر واقع شده است.

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • واکنش فرهنگ وارشاد اسلامی استان به معرفی کرمان در سریال «نون خ»
  • جمله حاشیه ساز ثابتی درباره بنی صدر /مراقب افتادن در تله باشیم /جای خوشوقتی است که مواضع تصمیم گیران هیچ شباهی به خام اندیشی این جوان ندارد
  • سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • (تصاویر) طبیعت آبشار هرگلان
  • خبر جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها / بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند