Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پرونده اختلاف معامله تجاری بین دو نفر با تلاش و کوشش اعضای شعبه ۱۲ صلحی شورای حل اختلاف دزفول با صلح وسازش مختومه شد.

رئیس دادگستری شهرستان دزفول از صلح و سازش پرونده اختلاف معامله تجاری به ارزش بیش از یک میلیارد تومان با تلاش اعضای شعبه ۱۲ صلحی شورای حل اختلاف دزفول خبرداد.

ممبینی گفت: در پی وقوع اختلاف بین دو شریک در معامله و شراکت در کشتی تجاری به ارزش بیش از یک میلیارد تومان بعد از سال‌ها شراکت، نزاع بین آن‌ها واقع و این امر موجب می‌شود که حتی اختلافات عمیق بین خانواده‌های آن‌ها و تعدادی زیادی از کارکنان شرکتشان کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با ارجاع این پرونده به شعبه ۱۲ صلحی شورای حل اختلاف دزفول، تلاش‌های خستگی ناپذیر رئیس و اعضاء این شعبه به بار نشست و یکی از شرکا که بخاطر این پرونده در زندان Prison به سر می‌برد آزاد و به آغوش گرم خانواده باز گشت و این پرونده بعد از سال‌ها اختلاف بین این ۲ شریک ختم به خیر و با گذشت و رضایت طرفین و رسیدن به حقوق خود، مختومه شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصاویری منحصر به فرد از تهران ۹۰ سال قبل + عکس ها

جسد لوپز پیدا شد! همه شوکه اند! + عکس ها

این مرد بعد از ازدواج مادرزنش را بیشتر می خواست! + عکس

شلاق خوردن در ملاء عام داوطلب نمایندگی مجلس/ علت بی شرمانه + تصویر

شیرین در پارتی ها بین مردها می لولید! / با یک بچه در شکم تنها ماندم

مار 2 متری روی سینه مرد در اتاق خوابش لم داده بود!

قاتل سریالی در صحنه قتل هایش بالا می آورد! / او معروف شد+عکس

دختر دم بخت در بد دردسری افتاد!

مسعود خطر در اتاق زن مطلقه دستگیر شد!

این 8 زن با رفتارهای بی حیایی بندرعباس را آشفته کردند!

این زن شوهرش را بدجوری کتک زد! / کار به دادگاه کشید!+عکس

زنده زنده سوختن یک زن جلوی چشمان بچه اش! / شوهر می خندید

بلایی شوم که یک پرنده باعث آن شد!

شوهر مهناز 54 ساله با دختر دانش آموزی بی حیایی کرده بود!

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت زندان Prison اخبار حوادث پرونده شورای حل اختلاف معامله دزفول اختلاف عکس قتل حوادث جوان تصاویر دختر پلیس همسرش تجاوز شوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ پرونده قتل عمد در خراسان شمالی به سازش منجر شد

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از حصول سازش در ۱۰ پرنده قتل عمدی استان که حکم قصاص قطعی شده بود، خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: سال گذشته از ۳۵۵۹ فقره پرونده وارد شده به هیئت‌های حل اختلاف اصناف، همین تعداد پرونده مختومه شد.

وی افزود: در این میان ۳۳۱۲ فقره از این پرونده‌ها، معادل ۹۳/۶ درصد به سازش منتهی شد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در سال گذشته، ۴۳/۵ درصد پرونده‌های دارای قابلیت سازش در شوراهای حل اختلاف استان به مصالحه انجامید.

براتی‌زاده تصریح کرد: ۹۶ هزار و ۷۴ فقره پرونده وارده و ۹۶ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده مختومه را تجربه کردند که در نتیجه مذاکرات اصلاحی و تلاش‌های مسالمت آمیز صورت گرفته، ۴۳/۵ درصد پرونده‌های دارای قابلیت گذشت به سازش منجر شد.

براتی‌زاده با اشاره به تشکیل و راه‌اندازی اتاق داوری اصناف در استان، گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۹۰ فقره پرونده در اتاق داوری اصناف مورد رسیدگی قرار گرفت که ۲۰ درصد اختلافات مبتلابه به صلح و سازش منتهی و در موارد دیگر نیز حکم مقتضی صادر شد.

وی با اشاره به حصول سازش در ۱۰ فقره پرونده قتل عمدی طی دو سال گذشته در خراسان شمالی، گفت: سال ۱۴۰۱ تعداد هفت فقره و در سال ۱۴۰۲ تعداد سه فقره از پرونده‌های قتل عمدی دارای احکام قطعی و لازم‌الاجرا با موضوع قصاص نفس، به سازش منجر شد.

کد خبر 744084

دیگر خبرها

  • محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد
  • هزار و ۹۵۶ پرونده در رفسنجان منتهی به سازش شد 
  • ۴ فقره پرونده اختلاف مالی در خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • پرونده ۶ میلیارد ریالی در شهرستان خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • ۱۱ فقره پرونده قتل عمد به صلح و سازش منجر شد
  • کسب رتبه اول شورا‌های حل اختلاف چایپاره در حل پرونده‌ها در استان
  • نجات جان ۱۰ محکوم به اعدام از دار مجازات
  • حصول سازش در ۹۳ درصد پرونده‌ها در هیأت‌های حل اختلاف اصناف خراسان شمالی
  • ۱۰ پرونده قتل عمد در خراسان شمالی به سازش منجر شد