Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، از برگزاری دوره آموزشی تثبیت در حوزه های علمیه استان لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد و به نقل از روابط عمومی حوزه های علمیه استان، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان، گفت:  دوره آموزشی تثبیت ویژه داوطلبان پذیرفته شده دوره اختبار، در ۱۳ مدرسه علمیه لرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:این دوره آموزشی با هدف گزینش نهایی داوطلبان ورود به حوزه علمیه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: قریب به ۱۵۰ نفر از داوطلبان ورود به مدارس علمیه استان لرستان اخیراً دوره اختبار را پشت سر گذاشته‌اند.

 

وی افزود: پس‌ از قبولی داوطلبان در دوره اختبار، دوره آموزشی تثبیت ویژه داوطلبان پذیرفته شده دوره اختبار، در ۱۳ مدرسه علمیه استان لرستان با هدف گزینش نهایی داوطلبان ورود به حوزه از اواخر مرداد تا دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی، با بیان این‌که داوطلبان و علاقمندان ورود به حوزه باید با جدیت و سخت‌کوشی برای رقابت هدفمند در مدارس علمیه تلاش کنند، اظهارکرذ: گزینش افراد مهذب، مستعد و انقلابی از ملاک‌های پذیرش نهایی برای ورود به مدارس علمیه است.


معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان، با بیان این‌که با پذیرش و جذب طلاب مؤمن، انقلابی و مستعد شاهد رشد تهذیبی، اخلاقی، علمی و تبلیغی در حوزه‌های علمیه خواهیم بود، گفت: هدف و جدیت در برگزاری دوره‌های اختبار و تثبیت نیز جذب افراد برتر برای ورود به حوزه است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس جشن های دهه کرامت دولت شورای نگهبان ترامپ روز دختر مساجد اردبیل تثبیت انقلابی حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی کنش‌گری در حوزه حجاب و عفاف با حضور مدرسین مطرح این حوزه و سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

کد خبر 6088943

دیگر خبرها

  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان