Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از درگیری نظامیان پاکستانی با مردم مناطق شرقی در ولایت «خوست»، مقامات محلی افغان در ولایت «کنر» نیز اعلام کردند که از خاک پاکستان حملاتی به مناطق این ولایت ادامه دارد. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ بین الملل آسیا-اقیانوسیه افغانستان نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، مقامات محلی افغان در ولایت کنر در شرق افغانستان اظهارداشتند که در چند روز اخیر شهرستان «ناری» این ولایت هدف حملات مسلحانه از خاک پاکستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ولایت خان مشوانی» رئیس شورای ولایتی کنر به «خبریال» گفت: جنگجویان گروه تروریستی «لشکرطیبه» تحت فرماندهی ارتش پاکستان به این ولایت حمله کرده‌اند.

وی افزود: جنگجویان پاکستانی در منطقه مرزی «بزه گل» بین ایالت «خیبرپختونخوا» و شهرستان ناری مستقر هستند و مناطق مختلف ولایت کنر را هدف قرار می‌دهند.

«ادریس مومند» سخنگوی سپاه نیروهای مرزی در شرق افغانستان نیز حملات راکتی به ولایت کنر از خاک پاکستان را تائید کرده است اما حمله جنگجویان لشکر طیبه به خاک افغانستان را رد کرده است.

گفته می‌شود که گروه تروریستی لشکر طیبه پیش از این نیز بارها به پاسگاهای نیروهای امنیتی افغان در ولایت کنر حمله کرده است.

این در حالی است که نظامیان پاکستانی در چند روز گذشته با هدف قرار دادن پاسگاه مرزی نیروهای افغان در شهرستان زازی ولایت خوست، با ساکنان محلی درگیر شدند.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,1413/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان

ریاست عمومی پاسپورت طالبان در بغلان اعلام کرد مدیریت پاسپورت ولایت بغلان در یک سال گذشته، ۲۱ هزار جلد پاسپورت توزیع کرده ‌است.

این ریاست می‌افزاید، با توزیع این شمار پاسپورت ۱۳۲ میلیون افغانی عواید به‌دست آمده است.

گفتنی است چند روز قبل نیز ریاست پاسپورت‌‌ طالبان از توزیع بیش از 130 هزار جلد پاسپورت در هرات، ۲۶ هزار و ۳۹۱ جلد پاسپورت در پکتیا و بیش از ۱۹ هزار جلد پاسپورت در ولایت نیمروز خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سیل و بارندگی شدید در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل