Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@23:42:01 GMT

۳ پاروزن زنجانی با تیم ملی روئینگ عازم چین شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۱۴۳۸

۳ پاروزن زنجانی با تیم ملی روئینگ عازم چین شدند

غفور حمیدی گفت: ۳ پاروزن زنجانی با تیم ملی روئینگ عازم چین شدند تا تمرینات شان را زیر نظر لیو چیون پیگیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; چهار پاروزن تیم ملی روئینگ مردان با هدف برپایی اردوی آمادگی تحت نظر لیو چیون سرمربی تیم ملی عازم چین شدند.

وی افزود: اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ مردان به منظور حضور موفق در بازیهای آسیایی جاکارتا 23 تیرماه تا 23 مردادماه در شهر دندونگ کشور چین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت قایقرانی استان زنجان عنوان کرد: سیدمسعود محمدی، سیدمجتبی شجاعی بهمن نصیری هر سه از زنجان و همچنین سیاوش سعیدی پاروزنان که به همراه قاسم بختیاریان مدیر اجرایی تیم ملی روئینگ به این اردو اعزام شدند.

وی بیان کرد: دیگر پاروزنان تیم ملی نیز هفته آینده به ترکیب تیم در اردوی چین اضافه خواهند شد.

به گزارش موج رسا؛ تیم ملی روئینگ خود را برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی جاکارتا آماده می‌کند که در این مسابقات پارو زنان زنجانی نیز شانس کسب مدال را دارند.

مهسا جاور و پریسا احمدی هر دو از زنجان نیز در اردوی تیم ملی روئینگ بانوان که در سد آیداغموش میانه برگزار می‌شود، حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رضوانی به دور نیمه نهایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از امروز جمعه در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.   ­در مردان و در گروه دوم مقدماتی روئینگ تکنفره، حمید رضا رضوانی در رقابت با حریفانی از کویت، هند، اندونزی، مالزی و عراق با زمان ۷:۳۶.۹۴ دقیقه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به شانس مجدد مسابقات راه پیدا کرد. در این رقابت نمایندگان مالزی، هند و عراق اول تا سوم شدند.   رضوانی در گروه دوم شانس مجدد در رقابت با حریفانی از ویتنام، فلیپین، قزاقستان، فلسطین و مالزی با زمان ۷:۳۲.۵۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کرد و به دور نیمه‌نهایی راه یافت. در این رقابت نمایندگان ویتنام و فلیپین اول و سوم شدند.   دور نیمه‌نهایی این ماده فردا صبح برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی زنجانی ها در حمایت از مردم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • آغاز طوفانی دختران پاروزن برای کسب سهمیه المپیک
  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • صعود رضوانی به دور نیمه نهایی
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • امیرعبداللهیان عازم نیویورک شد
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد