Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@04:58:49 GMT

حداکثر قیمت قبر در بهشت زهرا ۱۶ میلیون تومان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۱۴۹۴

سعید خال در گفتگو با ایسنا، در تشریح آخرین جزییات دو لایحه دستورالعمل نحوه اعمال تخفیف و تقسیط هزینه‌های خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا (س) که کلیات آن به تصویب رسید و اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا (س) که مفاد آن به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید، گفت: هر دو لایحه با دقت نظر اعضای شورا در کمیسیون‌های تخصصی مورد بحث و بررسی کارشناسانه قرار گرفت تا گامی در جهت شفاف‌سازی و همچنین رفاه حال خانواده‌های متألم و داغدار و بویژه کم بضاعت برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال ۱۳۹۶ سازمان بهشت زهرا (س) حدود ۲۲۵۰۰ قبر رایگان به شهروندان اهدا کرده است و با تصویب لایحه تعیین بهای خدمات در بهشت زهرا (س) علاوه بر ایجاد شفافیت، خط بطلانی بر شایعه‌های قبر نجومی و قبر میلیاردی و... نیز بود و برای تمامی شهروندان روشن کرد که امروز در این سازمان حداقل قیمت قبر در بهشت زهرا (س) به صورت رایگان و حداکثر قیمت قبر در قطعات قدیمی سازمان که بیش از ۴۵ سال از عمر آن گذشته حداکثر ۱۶ میلیون است و بنابراین هیچ گونه افزایش قیمتی در زمینه قیمت قبور نداشته و صرفا شرایط و تسهیلات برای افراد کم بضاعت تسهیل خواهد شد.

وی ادامه داد: تصویب این لوایح یکی از اقدامات مهم و شایسته و قابل توجه شورای اسلامی شهر تهران بود که برای چند سال روند آن در شورای قبلی متوقف شده بود. در حوزه خدمات سازمان بهشت زهرا (س) برای اولین بار به صورت شفاف قیمت خدمات به تصویب رسیده است که در این خصوص قیمت‌های سایر شهرستان‌های کشور در نظر گرفته شده و حتی در قیاس با شهرستان‌های کشور قیمتهای تهران بسیار مناسب است تا افراد نیازمند در مراجعه به این سازمان دچار مشکل نشوند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره اهدا یک طبقه قبر رایگان از سه طبقه و سرانجام دو طبقه دیگر برای هریک از شهروندان تهرانی تاکید کرد: شرایطی فراهم شد تا مردم عزیز و شریف و مراجعین داغدار بتوانند از خدماتی که در جهت رفاه حال آنها در نظر گرفته شده، استفاده کنند. به موجب این لایحه کماکان یک طبقه قبر در سازمان بهشت زهرا(س) به صورت رایگان اختصاص می‌یابد و هر شهروند که به سازمان بهشت زهرا (س) مراجعه کند از سه طبقه قبر، یک طبقه را بصورت رایگان دریافت می‌کند و دو طبقه باقی مانده خالی را به صورت یارانه‌ای با قیمت یک میلیون تومان دریافت خواهد کرد و حتی اگر کسی توان پرداخت همین مبلغ و یا مبلغ اندک خدمات شستشو، تکفین و تدفین را هم نداشته باشد، به موجب این لایحه، سازمان بهشت زهرا (س) می‌تواند تا ۱۲ قسط آن را تقسیط کند و اگر در زمان موعد پرداخت توانایی پرداخت را نداشته باشد، از آن شهروند این هزینه دریافت نمی‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی اسفنانی، در راستای تشریح اقدامات و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار، اظهار داشت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید از میادین اصلی میوه و تره‌بار برای خرید عمده کالاها است.

وی افزود: میزان سود در کالاهای دیگر بین ۱۲ تا ۱۵ درصد است. اما به دلیل سریع‌الفساد بودن میوه و تره‌بار، این سود ۳۰ درصدی لحاظ شده است.

کد خبر 6085065

دیگر خبرها

  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران