Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@08:19:24 GMT

درگیریهای داخلی در استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۱۵۱۱

درگیریهای داخلی در استقلال

 مدیران استقلال برای حضوری قدرتمند در لیگ هجدهم فصل نقل و انتقالات را توفانی آغاز کرد و بازیکنان سرشناس و ستاره‌های فصل قبل بعضی از تیم‌های لیگ برتری را شبانه به خدمت گرفت تا تیم قدرتمندی را برای فصل جدید ببندند.

استقلال ابتدا به سراغ مرتضی آقاخان رفت و مهاجم پیکان را خرید و بعد از آن نیز بازیکنانی چون فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، محمد دانشگر، علی کریمی، الهیار صیادمنش و روح‌الله باقری ستاره‌های جذب‌شده آبی‌ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین طاهر خانی، ابوالفضل محمدحسنی، امیرمحمد زالی، احمدرضا احمدوند، محمدمهدی طاهری، امیرحسین کارگر، امید سام کن و حیدرعلی احمدزاده بازیکنان جوانانی بودند که به جمع شاگردان شفر پیوستند.

در این بین اما چندتن از بازیکنانی که نیمه‌شب با لباس استقلال عکس یادگاری گرفتند، در هفته‌های ابتدایی و حتی لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانند برای آبی‌ها به میدان بروند و باید تماشگر بازی‌های این تیم باشند. مرتضی آقاخان از ناحیه مچ‌پا مصدوم است و باید پای خود را عمل کند و معلوم نیست چه زمانی می‌تواند برای آبی‌ها به میدان برود. میثم تیموری دیگر مصدوم آبی‌هاست که به طور مشخص قادر نیست در هفته‌های ابتدایی به میدان رود و استقلالی‌ها که برا پر کردن خلا نورافکن او را جذب کردند، باید دو ماه منتظر بهبود بازیکن فصل قبل پارس جنوبی باشند و امیدوار باشند آرمین سهرابیان یا میلاد زکی‌پور در این دو ماه در ترکیب آبی‌ها بدرخشند.

خرید پر ابهام دیگر آبی‌های پایتخت در فصل نقل و انتقالات علی کریمی بود. بازیکن فصل قبل سپاهان که به دلیل مصدومیت جام‌جهانی را از دست داد و قرار است جانشین فرمانده استقلال در میانه‌های زمین باشد. این بازیکن تست‌های پزشکی را انجام داد و در حالی‌که به سیدرضا افتخاری گفته شد که این بازیکن از ناحیه دیسک کمر دچار مشکلاتی است، مدیرعامل استقلال با او قرارداد بست.

جذب بازیکنان مصدوم نشان می‌دهد که درگیری‌های داخلی بین کمیته پزشکی باشگاه و مدیران این تیم وجود دارد. در این میان، سرمربی آلمانی نیز کمی مقصر بود و نتوانست آن نظم و شخصیتی که در بعد فنی دارد را در این زمینه هم به کار گیرد یا حداقل موضع مشخصی در این رابطه بگیرد. شاید فشارهای شفر می‌توانست مدیران و کمیته پزشکی استقلال را مجبور به همکاری کند تا بلایی که اکنون هواداران استقلال نگران آن هستند، برای این باشگاه پرطرفدار رخ ندهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استقلال آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟

ماجرای جلال الدین ماشاریپوف و سفرش به خارج از کشور به یک سوژه جدید در استقلال تبدیل شده است.

هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی با شمس آذر تهران را ترک کرد و به سوی امارات رفت تا همین مسئله به سوژه‌ای برای تقابل دوباره کادر فنی و مدیریتی استقلال تبدیل شود. جواد نکونام و مربیان استقلال از اینکه جلال الدین ماشاریپوف بدون اجازه گرفتن از آنها راهی خارج از کشور شده، بسیار عصبانی هستند و تصور می‌کردند باشگاه استقلال چنین مجوزی را صادر کرده است، اما از قرار معلوم اتفاقات دیگری رخ داده است.

تحویل ندادن پاسپورت

بازیکن ازبکستانی استقلال در اواخر تعطیلات نوروزی به تهران برگشت و مقامات باشگاه استقلال به او اعلام کردند بر اساس قوانین فیفا باید پاسپورتش را به آنها تحویل بدهد، اما جلال الدین از انجام چنین کاری طفره رفت و مدعی شد با توجه به اینکه خانواده‌اش در دبی حضور دارند و او می‌خواهد برای ملاقات با آنها و آوردنشان به تهران کار‌های مربوط به خروجی خود را انجام بدهد، ترجیح می‌دهد گذرنامه را پیش خودش نگه دارد و همین کار را نیز انجام داد.

باشگاه استقلال به ماشاریپوف اعتماد کرد و پاسپورت را از او نگرفت ولی حالا همین مسئله دردسرساز شده است، چون به نظر می‌رسد بازیکن ازبکستانی استقلال سفرش را علاوه بر کادرفنی با کادر مدیریتی باشگاه نیز هماهنگ نکرده و در واقع خودش بلیت خریده و از ایران خارج شده است.

بی‌خبری هر دو گروه

نکونام و مدیران باشگاه استقلال رابطه گرمی با هم ندارند، اما از قرار معلوم در اجرای ماشاریپوف به نوعی هر دو گروه متعجب باقی مانده‌اند و بی‌خبرند.

مربیان استقلال قاطعانه می‌گویند از طرف جواد نکونام مجوزی برای مرخصی این بازیکن صادر نشده است و کادر مدیریتی باشگاه نیز تاکید دارند این بازیکن پاسپورتش را به آنها تحویل نداده و برنامه تمرینی هم توسط سرمربی تدوین می‌شود و آنها اصلاً نمی‌دانند بازیکنان چه روز‌هایی استراحت دارند و اگر قرار باشد سر تمرین نروند قاعدتاً با سرمربی هماهنگ می‌کند بنابراین هیچ مرخصی به جلال الدین از طرف آنها صادر نشده است. اگر واقعا هر دو طرف از این قضیه بیخبر باشند و این مسئله ثابت شود، بدون هیچ شک و تردیدی جلال الدین ماشاریپوف پس از بازگشت به تهران باید توضیح بدهد و احتمالاً با جریمه نقدی مواجه خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

tags # ماشاریپوف سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!