Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان از اجرای طرح پویش «امامزادگان سرزمین من» همزمان با آغاز دهه کرامت خبر داد و گفت: در قالب این پویش به برخی سئوالات و شبهات پاسخ داده می‌شود.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج اظهار کرد: پویش «امامزادگان سرزمین من» توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و به مناسبت روز تجلیل از امام زادگان و بقاع متبرکه در 8 استان کشور از جمله استان کردستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: پویش «امامزادگان سرزمین من» با هدف معرفی امامزادگان کشور و در قالب تبلیغات محیطی، محصولات رسانه ای و فضای مجازی همچون تیزر، موشن گرافی، پاکست، گزارش مردمی به صورت نمایشگاهی، طرح های مفهومی، تایپوگرافی، اشعار و داستان‌های کوتاه را شامل می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان بیان کرد: پاسخ به سئوالاتی نظیر پول جمع آوری شده در امامزادگان به کجا می رود؟، چرا در ایران امامزادگان زیادی وجود دارد و در کشورهای عراق وعربستان که زادگاه ائمه معصومین (ع) است، تعداد آنها کم یا وجود ندارد؟، چرا پس از پیروزی انقلاب اسلامی امامزادگان بیشتر شده ؟ و داستان بعضی از امامزادگان همچون امامزاده بیژن چیست؟ یا جریان کشف امامزادگان جدید چیست؟ از جمله موضوعات این پویش است.

 

حجت الاسلام نوروزی به بخش های دیگر این پویش اشاره کرد و افزود: تولیدات رسانه ای در قالب تلویزیونی و رادیویی از دیگر بخش های این پویش است که ویژه معرفی و تکریم و توجه به امامزادگان، نقش و تاثیر این مکان های معنوی در نشاط و پویایی خانواده ها و فضای کلی جامعه و نیز نقش آفرینی مثبت زیارت های معنوی در زندگی شخصی، روابط اجتماعی افراد و استفاده بهینه از فرصت حضور در صحن وسرای امامزادگان است که در فضای مجازی تولید و منتشر شده است.

 

وی اذعان کرد: این تولیدات حرکتی است هدفمند با موضوع نشاط و تربیت پیوند و سبک زندگی پایدار زیر سایه حضرات و نوادگان پاک و مقدس ائمه معصومین (ع) که در صدد است تا گفتمان لذت زیر سایه معنویت و زیارت را جریان سازی کرده و مکان های معنوی و از جمله حرم امامزادگان مقدس را وارد سبد سیاحتی و تغذیه روحی و روانی مردم کند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان با بیان اینکه آثار تولیدی ویژه معرفی و تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه در سایت اوقاف و امور خیریه با عنوان تولیدات ویژه روز تکریم امامزادگان بارگذاری شده است، اضافه کرد: علاوه بر موارد تولید شده توسط این سایت، مردم می‌توانند آثار تولیدی خود را نیز در این پویش شرکت دهند.


حجت الاسلام نوروزی همچنین از برپایی 14 نمایشگاه در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان های سنندج، بیجار و قروه خبر داد و افزود: به همین منظور نمایشگاه هایی به صورت سلسله مباحث در قالب 20 پوستر در 14 امامزاده شاخص استان دایر می شود.

 

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه تکریم امامزادگان در سنندج خبر داد و خاطر نشان کرد: این مراسم همزمان با ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 28 تیر در بقعه پیرمحمد سنندج برگزار می شود.

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت مجلس ترامپ دولت شورای نگهبان اردبیل شیراز روز دختر سرزمین من کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند

خوشایند مسئول موسسه خیریه محکم در خراسان جنوبی گفت: از امروز یک فوق تخصص جراحی اطفال که از تهران به خراسان جنوبی سفر کرده تا هشتم اردیبهشت در بیمارستان رازی به درمان کودکان دارای مشکلات مادرزادی می‌پردازد.

او افزود: همچنین از ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت فوق تخصص ارتوپدی به بیرجند سفر می‌کند و در بیمارستان رازی بیرجند مستقر می‌شود.

خوشایند بیان کرد: این فوق تخصص صبح‌ها عمل جراحی و عصر‌ها ویزیت بیماران را انجام می‌دهد.

مسئول موسسه خیریه محکم در خراسان جنوبی ادامه داد: بیماران برای هماهنگی و نوبت گیری می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ به صورت حضوری و یا شماره تماس ۳۱۶۲۶۰۵۷ اقدام کنند.

او با بیان اینکه تمام هزینه‌های درمانی کودکان رایگان انجام می‌شود، عنوان کرد: این بیماران در بیمارستان رازی بیرجند ویزیت و جراحی می‌شوند.

خوشایند بیان کرد: کودکان دارای بیماری‌های مادرزادی در استان شناسایی شدند، اما چنانچه بیمارانی هستند که نیاز به درمان دارند می‌توانند به این بیمارستان مراجعه کنند.

مسئول موسسه خیریه محکم در خراسان جنوبی رنج سنی کودکان بیمار که توسط این موسسه خیریه درمان می‌شوند را زیر ۱۵ سال اعلام کرد.

موسسه خیریه محکم موسسه‌ای برای حمایت از کودکان با ناهنجاری مادرزادی و یا نقص تکاملی بدو تولد است که در سال ۱۳۸۴ تأسیس شده و در سطح کشور نمایندگی دارد، در سه شهر ایلام، زاهدان و بندرعباس این موسسه بخش جراحی اطفال راه اندازی کرده است که علاوه بر این، پزشکان این موسسه به صورت جهادی شهر‌های که جراحی اطفال ندارند بیماران آن شهر‌ها را درمان می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • زمان اعزام زائران حج عمره کردستان به سرزمین وحی اعلام شد
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»