Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از سالن در حال احداث ٤٥٠٠ نفری زاهدان صحبت هایی را بر زبان آورد که یکی از بخش های آن به فوتبال و تمجید مقام معظم رهبری از تیم ملی برمی گشت.


سلطانی فر گفت: «دستاورها و موفقیت های خوبی در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی داشتیم از جمله موفقیت تیم ملی فوتبال که برخی تصور می کردند در گروه مرگ  که قهرمان افریقا ، قهرمان جهان و قهرمان اروپا حضور داشتند ،زنگ تفریح می شویم اما تلاش غیرتمندانه بازیکنان نشاط ملی و افزایش ارتقا غرور ملی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان حتی در بازی با اسپانیا هم که شکست خوردیم ، دلاورانه جنگیدند و. از حیثیت کشور دفاع کردند.و در مجموع این نتایج ، تاریخی بود و حتی برای اولین بار بود که مقام معظم رهبری بعد از بأخت تبریک گفتند.»


وزیر ورزش و جوانان افزود: «مقام معظم رهبری در  همین دیداراخیر  اعضای هیات دولت فرمودند : از تیم اقتصادی دولت  می خواهم  مثل تیم ملی فوتبالمان که در رقابت های جام جهانی دلاورانه  و با اقتدار جنگیدند و کاری کردند کارستان و به ویژه آن دروازه بان خوب تیم ، برای حل مشکلات تلاش کنند.»


سلطانی فر در پایان افزود: «نتایج تیم ملی فوتبال که باعث خوشحالی مردم شد دستاورد بزرگی بود که امیدوارم در رویدادهای مهم پیش رو از حمله بازی های اسیایی و پارتی اسیایی هم با درخشش ورزشکاران نتایج خوبی به ارمغان أید تا همچنان موجب  حفظ حیثیت ورزش ایران باشد.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جالب قهرمان مستر المپیا در کنار خانواده پیروانی

به گزارش "ورزش سه"، چوپان که به تازگی عناوین قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک آمریکا و انگلیس را به دست آورده است و شهرتی جهانی از آن خود کرده تا توجهات کاملا معطوف به وی و عناوین تاریخی‌ای که کسب کرده باشد، در شیراز دیدار جالبی با خانواده کاملا فوتبال پیروانی داشت.

افشین پیروانی بازیکن اسبق تیم ملی و مدیر کنونی تیم پرسپولیس به همراه شاغلام پیروانی مربی بازیکن ساز اسبق فجرسپاسی این تصویر جالب را در کنار هادی چوپان ثبت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • ببینید | روایت جالب اوسمار ویرا درباره دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول!
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • عکس جالب قهرمان مستر المپیا در کنار خانواده پیروانی