Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروین فرشچی که پنج سال مسئولیت معاونت بخش دریایی در سازمان محیط زیست را بر عهده داشته است، در گفت‌وگو با ایسنا با تکذیب برخی از اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه دو تابعیتی است، تصریح کرد: محل ماموریت پیشنهادی به وی جهت پذیرفتن مسئولیت سفارت ایران در کشور فنلاند است.

وی ادامه داد: این موضوع مراحل اداری و تشریفاتی خود را طی می‌کند و هنوز اگرمانش را دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، روز گذشته برخی از رسانه‌های خبری با طرح این ادعا که فرشچی دو تابعیتی است، مدعی شدند که او برای مسئولیت سفارت ایران در سوئد انتخاب شده است این در حالی است که در حال حاضر سفیر ایران در سوئد رسول مهاجر است که از سال 95 مسئولیت سفارت ایران در این کشور را بر عهده گرفته است.

در صورت نهایی شدن انتخاب پروین فرشچی به عنوان سفیر  جدید ایران در فنلاند، او دومین سفیر زن ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خواهد شد.

اولین سفیر زن ایران در خارج از کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مرضیه افخم است که از سال 94 مسئولیت سفارت ایران در مالزی را بر عهده گرفته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، زاهدی سفیر تاجکستان در ایران گفت: دورنمای کشور تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری در بندر چابهار خیلی روشن و‌امید بخش است و باور داریم که این بندر یکی از صحنه‌های همکاری دوجانبه ایران و تاجیکستان برای رونق تجارت و حمل ونقل است.

معاون وزیر حمل و‌نقل و‌سفیر تاجیکستان در ایران افزود: درگذشته ما ازتوانمندی‌ها و‌ظرفیت‌های بندرچابهار خیلی شنیده بودیم، اما امروز با سفر به این بندر برای ما مشخص‌شده که چابهار در زمینه سرمایه گذاری، از ظرفیت بالای برخوردار است.

سفیر کشور تاجیکستان در ایران، افزود: سال گذشته ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران به تاجیکستان سفر کرد که در آن سفر تفاهم نامه همکاری‌هایی برای مراودات تجاری بین دو کشور ایران و تاجیکستان، با محوریت بندر چابهار به امضا رسید که امروز برای اجرایی کردن این تفاهم نامه‌ها ما به بندر چابهار سفر کرده ایم تا ضمن بررسی فرصت‌های تجاری در بندر چابهار، زمینه را برای سرمایه گذاری مهیا کنیم.

همچین شایسته مرادزاده معاون‌حمل و نقل کشور تاجیکستان در بازدید از بندر شهید بهشتی گفت: بندر چابهار برای کشور تاجیکستان که مردمانش با مردم ایران غرابت فرهنگی دارند، یک‌ بندر جدید و‌مفیدی برای رونق تجارتِ دو کشور است که همکاری دوکشور برای کشور تاجیکستان بسیارخوب است.

وی گفت: بندر چابهار برای کشور تاجیکستان که در خشکی محصور است، نزدیکترین مسیر برای تجارت کالا است و از مسیر دریا به دیگر نقاط دنیا است.

شایسته مرادزاده بیان کرد: کشور تاجیکستان برای داشتن یک مرکز لجستیکی در بندر چابهار، برنامه ریزی‌هایی پیش بینی کرده است که امیدواریم مفید واقع شود.

دیگر خبرها

  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و فنلاند
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی