Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@19:31:42 GMT

محمدرضا گلزار به ارومیه می رود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۱۷۴۲

محمدرضا گلزار به ارومیه می رود

رکنا: محمدرضا گلزار خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت خود در ارومیه با طرفداران خود دیدار می‌کند.

گلزار در این کنسرت مجموعه‌ای از قطعات قبلی و جدید خود از جمله "دیوونه" را برای مخاطبان می‌خواند.

این خواننده پیش از این نیز در شهر تهران در حضور ستاره‌های عرصه سینما Cinema و تلویزیون کنسرت برگزار کرده است و البته در سایر شهرها نیز روی صحنه رفت و با هموطنان خود در نقاط مختلف ایران دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر Actor قرار است به زودی اولین حضور خود در تلویزیون را با برنامه "برنده باش" کاری از گروه اجتماعی شبکه ۳ تجربه کند. حضوری که البته این بار مخاطبان این هنرمند Artist را در عرصه اجرا خواهند دید.

محمدرضا گلزار گروه "آریان" را با همکاری پیام صالحی در سال ۱۳۷۷ تشکیل داد و بیش از ۱۰۰ مرتبه روی صحنه رفت که اولین اجرا در جزیره قشم بود.

این خواننده در سال ۱۳۹۲ قطعه "روز برفی" را به صورت دو صدایی با زنده یاد مرتضی پاشایی اجرا کرد.

فیلم‌های "سام و نرگس"، "زهر و عسل"، "شام آخر"، "کما"، "دموکراسی تو روز روشن"، "سلام بمبئی" و"خشکسالی و دروغ" از آثاری است که محمدرضا گلزار در سینما بازی کرده است.

از محمدرضا گلزار این روزها فیلم "دلم می خواد" به کارگردانی بهمن فرمان آرا روی پرده اکران است. آخرین کنسرت محمدرضا گلزار ۱۴ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد. کنسرت محمدرضا گلزار روز دوشنبه ۱ مردادماه ساعت ۲۲:۰۰ در سالن دریا ارومیه برگزار می‌‎شود.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت خواننده سینما Cinema تلویزیون بازیگر Actor هنرمند Artist قشم محمدرضا گلزار فیلم محمدرضا گلزار موسیقی پاپ خواننده کنسرت ارومیه عکس قتل حوادث جوان تصاویر دختر پلیس همسرش تجاوز شوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 به تازگی علیرضا جزایری (جی جی)، خواننده و آهنگساز گروه زدبازی، رستورانی را در تهران راه‌اندازی کرده و ویدیوهای سرو برگرهایش هم در فضای مجازی به طور قابل توجهی وایرال شده. پیش از این نیز سهراب مصطفوی (ام جی) در حوالی زعفرانیه کافه خود را به راه کرده بود و سامان رضاپور (ویلسئون) نیز به تبلیغ برند پوشاک خود می‌پرداخت. رپ در اصل موسیقی گروه‌های فقیر بوده اما در ایران بسیاری از رپرها از جمله گروه زدبازی اصطلاحاً بچه مایه دار هستند و سبک زندگی و حتی کسب و کارهای گرانقیمت‌شان شبیه مردم عادی نیست. ویدیویی که از او وایرال شده را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • عکس | تصویری از محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی در دبی
  • (عکس) حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده