Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@13:14:28 GMT

اجتماع بزرگ دختران سرزمین آفتاب

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۱۷۵۹

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک ؛ اجتماع بزرگ دختران سرزمین آفتاب با عنوان"دختران سرزمین من مثل معصومه است" در کانون امام علی(ع) اراک برگزار شد.

رئیس امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه این جشنبه مناسبت روز دختر در تمامی شهرستانهای استان برگزار می شود گفت : اشاعه فرهنگ ملی مذهبی و برنامه های فرهنگی در بین دختران را از جمله اهداف برگزاری این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانم عراقیه افزود : برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از دختران محجبه، برگزاری مسابقات کتابخوانی و برگزاری جشن روز دختر را از جمله برنامه های دهه کرامت ویژه دختران در استان است.
خانم امانی معاون فرهنگی تربیتی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان هم بابیان اینکه این مراسم با حضور بیش از 700 دختر برگزار شده گفت: ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقاء توان تحلیلی و معرفت و بصیرت دختران از جمله اهداف برگزاری این برنامه است.
حجت الاسلام سرلک کارشناس سخنران مراسم هم در این مراسم حجاب را یک ارزش دینی، ملی و انسانی دانست و گفت : حجاب تنها چادر نیست بلکه اگر در گفتار، رفتار، تماس و لباس نیز حجاب باشد در فضای جامعه روابط انسانی برقرار می شود درغیراین صورت جامعه دچار آشفتگی خواهد شد.
وی، حجاب را عامل مصونیت زنان و دختران از هرگونه آسیب اجتماعی دانست و افزود: جامعه با ارزش هایی مانند حجاب و عفت و با وحدت و اتحاد روند رشد انسانی و عقلانی را طی می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اجتماع بزرگ دختران سرزمین اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد