Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به گزارش خبرنگار نشست خبری غلامرضا امینی پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا، امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد. 

وی در ابتدای این نشست اظهار داشت: قایقرانی یکی از رشته‌های پرمدال کشور است، مدیران قبلی به نحوی کار کردند که من راحت باشم و البته توقع از فدراسیون بالا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تمام مدیران قبلی تشکر می‌کنم، چون حالا ما می‌توانیم مانند خیلی از رشته‌های دیگر به کشورمان در بحث کسب مدال کمک کنیم. 

وی ادامه داد: عمده تلاش‌های ما بعد از مسابقات گوانجو برعهده مربیان داخلی بود. در بازی‌های آسیایی جاکارتا ما در شش رشته حضور پیدا می‌کنیم که کانوپولو به صورت آزمایشی خواهد بود. در رشته‌های بادبانی و اسلالوم توقع چندانی برای کسب مدال نداریم، اما در سایر رشته‌ها در بخش مردان و زنان به کسب مدال امیدواریم. 

رئیس فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: اگر توفیقی در بازی‌های آسیایی جاکارتا حاصل شود، بدون شک به دلیل تلاش شبانه‌روزی مربیان ایرانی است و اگر کاروان قایقرانی موفق نباشد، تمام مسئولیت آن برعهده من است. 

امینی ادامه داد: کسب مدال از مسابقات دوحه قطر آغاز شد. ما در گوانجو ۴ و در اینچئون ۹ مدال کسب کردیم و حالا باید تلاش کنیم که رنگ مدال را تغییر دهیم. من امیدوارم که در جاکارتا عملکرد خوبی داشته باشیم. 

وی گفت: من به عنوان یک مدیر قطعا کاستی‌هایی داشتم و اگر نتوانیم مدال بگیریم، به دلیل همین کاستی‌ها است. حدس من این است که به امید خدا دو مدال طلا در جاکارتا به دست بیاوریم. 

رئیس فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: پاک بودن ورزشکاران برای ما مهمتر از کسب مدال است. تا زمانی که قایقرانی به پاکی مدنظر ما برسد، تست‌گیری‌ها ادامه خواهد داشت. خدا را شکر مربیان ایرانی با وجود حذف برخی ورزشکاران دوپینگی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و خدشه‌ای به کار خودشان وارد نشده است. از طرفی جوانانی به ترکیب آمده‌اند که شاید از نظر رکوردی کمی عقب باشند، اما قطعا آینده متعلق به آنهاست. 

امینی در مورد شرایط مربیان داخلی و مشاوران تیم‌های ملی تصریح کرد: فرزام فقط در یک ماده کار می‌کند، فکر می‌کنم فدراسیون در گذشته تصمیم خوبی گرفته بود، چون جیوگا تمام مواد غیر از ماده یک نفره سبک را زیرنظر داشت. در حال حاضر لیو به عنوان مشاور و مربی پسران و بهناز و افشین هم در بخش دختران کار می‌کنند، ضمن اینکه ما از وجود دو مشاور آلمانی هم بهره می‌بریم. 

رئیس فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: خانواده قایقرانی با تعامل زندگی می‌کنند. محسن شادی هیچ‌وقت از ما جدا نشده بود، بلکه به دلیل مشکلات خانوادگی گاهی تیم را ترک می‌کرد که ما خواستیم هر وقت ورزشکاری تصمیم به ورود می‌گیرد، حتما با تست وارد شود. حدود هفت هشت ما پیش با ورود شادی به اردوها موافقیت شد و حالا او یکی از بهترین‌ها است. محسن شادی در حال حاضر در کنار عادل مجللی کار می‌کند و سرمربی تیم باید نظر نهایی را در مورد آنها بدهد. 

وی افزود: ما سه سهمیه المپیک جوانان کسب کردیم و این موفقیت را ورزشکارانی از کرمانشاه، لرستان و تهران به دست آوردند، در حال حاضر حدود ۲۹ استان پرتلاش داریم و در مسابقات چین شاهد بودیم ۱۴ استان مدال قهرمانی آسیا کسب کردند. 

 

*اقلیمی: ارنج نهایی را در لحظات آخر خواهیم بست

در ادامه این نشست، ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی کایاک اظهار داشت:‌ تمرینات خوبی داشتیم. در یکی از شهرهای گرمسیر کشور اردوهایی را برپا کردیم، ضمن اینکه چند برنامه برای اردوهای برون‌مرزی هم داشتیم که محقق نشد. از این امسال تا المپیک ۲۰۲۰ تعداد کاپ‌های جهانی از ۳ به ۲ کاهش پیدا کرده است، ما در مسابقات کاپ۲ برلین شرکت کردیم و توانستیم آنالیز خوبی از حریفان آسیایی کسب کنیم.

وی ادامه داد: ازبک‌ها در این مسابقات حضور نداشتند و چینی‌ها هم کامل نیامده بودند و این موضوع کمی کار ما در بازی‌های آسیایی سخت می‌کند چون شناخت کافی از تمام تیم‌ها نداریم. قزاقستان، ژاپن و سنگاپور را دیدیم و حالا به خوبی آنها را می‌شناسیم. آبهای آرام ۱۲ رشته دارد که ۱۰ رشته آن در جاکارتا حضور خواهند داشت. 

سرمربی تیم ملی کایاک خاطرنشان کرد: قبل از مسابقات جاکارتا می‌خواستیم به مالزی برویم، اما این کشور به دلیل نداشتن سخت‌افزار کافی نتوانست کمک زیادی به ما بکند و به همین دلیل قرار شد ما به تایلند برویم و از آنجا راهی جاکارتا شویم، طبق برنامه ۱۸ تا ۲۰ مرداد اردویی را در تایلند خواهیم داشت. 

اقلیمی در خصوص مسابقات انتخابی گفت: سه انتخابی برگزار کردیم، تیم ۱۰ نفره انتخاب شده، اما ارنج نهایی را در لحظات آخر خواهیم بست، چرا که تصمیم داریم همچنان حریفان را آنالیز کنیم و براساس یک تحلیل درست، یک رشته را حذف کنیم. باید حواسمان باشد تا رشته‌ای را که شانس مدال دارد را حذف نکنیم.

اقلیمی ادامه داد: اندونزی یکی از رشته‌های المپیکی را حذف کرده، در حالی که ما شرایط خیلی خوبی در آن رشته داشتیم و به جای آن کانوی ۲ نفره 200 متر اضافه شده که ما در این رشته هم شانس بسیار خوبی داریم. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آسیایی عملکرد خوبی داشته باشیم، هر چند که جدا شدن برخی ورزشکاران کار ما را سخت کرده است. در بخش دونفره هم دو قایق داریم که هر ترکیبی به شرایط ایده‌آل برسد به جاکارتا اعزام خواهد شد. 

*فرزام: برای اولین بار چینی‌ها در هر چهار ماده شرکت می کنند

افشین فرزام سرمربی تیم روئینگ هم در این نشست حضور داشت و در خصوص شرایط ملی‌پوشان اظهار داشت: روئینگ باید در 11 ماده در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشد. بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون برنامه‌ریزی چهار ساله داشتیم تا بتوانیم رنگ مدال را در جاکارتا تغییر دهیم. اردوها تقریبا از ۱۰ ماه قبل آغاز شد، در این مدت به چین رفتیم و اردویی در پکن داشتیم، حالا هم قرار است یک بار دیگر به این شهر اعزام شویم. 

وی ادامه داد: حساسیت ترکیب بیشتر روی یک نفره‌ها بود، قبل از اعزام تیم پسران به چین، در ارومیه تست‌گیری شد، در بخش بانوان هم این اتفاق در پکن افتاد، ترکیب نهایی نفرات در حدود ۹۰ درصد مشخص است. 

سرمربی تیم ملی روئینگ خاطرنشان کرد:‌ برای اولین بار است که چینی‌ها می‌خواهند در هر چهار ماده در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کنند. آنها در کاپ‌های جهانی عنوان‌دار هستند و به همین دلیل باید بگویم در یک نفره سبک‌وزن بانوان کارمان بسیار سخت است. 

فرزام در پایان خاطرنشان کرد: ما تمرینات خود را به صورت منظم انجام دادیم و سال به سال هم رشد می‌کنیم، امیدوارم بتوانیم رنگ مدال خود را هم ارتقا دهیم. 

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم بارندگی در مناطقی از کشور، از وزش باد و گردوخاک در نوار شرقی خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور به جز غرب و جنوب غرب، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس طی امروز بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: چهارشنبه این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد و پنجشنبه در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: جمعه در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد، همچنین جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از روز پنجشنبه به تدریج روند افزایش دما را در کشور شاهد خواهیم بود و طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، دریای خزر، خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر با رگبار باران و وزش باد با بیشینه ۲۱ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها ابری با بارش باران و وزش باد با بیشینه ۱۷ و کمینه ۱۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747077

دیگر خبرها

  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • عفونت‌های ادراری و پروستات از جمله بیماری‌های شایع
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • بارش‌های بهاره تا روز سه‌شنبه در کردستان ادامه دارد
  • ادامه اجراهای «سه‌خواهر» در تالار مولوی/ رونمایی از اولین عکس‌های نمایش
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • روند نزولی بازار ارز ادامه دارد