Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از موافقت رئیس جمهور برای افزایش سهم استخدام معلولان در دستگاه های دولتی از ۳ درصد به ۵ درصد خبر داد. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ اجتماعی تهران نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران تدوین و تصویب قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد اظهار کرد: لایحه حمایت از افراد دارای معلولیت سرانجام با تلاش سازمان‌های غیردولتی فعال در حوزه معلولان، نمایندگان مجلس و با تلاش سازمان بهزیستی به قانون تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانون دارای 34 ماده است که در بخش‌های مختلف حمایت‌های لازم را از معلولان دارد.

ربیعی با بیان اینکه امسال 200 میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از معلولان در بودجه 97 تخصیص داده شده است گفت: علیرغم اینکه این رقم قابل توجه نیست اما از سال‌های آینده اعتبارات لازم برای اجرای قانون پیش‌بینی خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وضعیت مبلمان شهری برای تردد معلولان بیان کرد: در قانون جدید تاکید ویژه‌ای برای فراهم ساختن معابر شهری برای تردد معلولان در سطح شهر پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به قانون 3 درصد استخدام معلولان گفت: علیرغم اینکه بنده تاکید داشتم این رقم به 7 درصد برسد اما در نهایت مجلس با 3 درصد استخدام معلولان موافقت کرد.

ربیعی از موافقت رئیس جمهور برای افزایش استخدام معلولان از3 درصد به 5 درصد خبر داد و گفت: آقای روحانی با توجه به شرایط معلولان با افزایش قانون 3 درصد معلولان به 5 درصد موافقت کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان با اشاره به تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان گفت: در دولت تدبیر و امید حمایت‌های خوبی در این بخش صورت گرفته است.

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ تامین اجتماعی برای خرید این دستگاه پیشرفته بیش از یک میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

این دستگاه همزمان با گرامیداشت روز ازمایشگاه به بهره برداری رسید.

به گفته مدیر درمان تأمین اجتماعی، دستگاه جدید ضمن انجام ۴۰۰ نمونه به صورت همزمان قابلیت انجام نمونه‌های اورژانسی را هم دارد.

شیخ بکلو افزود: افزایش حجم آزمایشات، بهبود اثر بخشی و کاهش خطا، افزایش رضایتمندی مراجعین و سرعت و دقت در انجام آزمایش از دیگر مزایای این دستگاه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی
  • شناسایی ۶۰۰ ملک مازاد دولتی در استان یزد
  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • توصیه مهم رئیس جمهور به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • نتیجه عجیب قانون حمایت از فرزندآوری
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد