Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد بهروزیان فر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندردیلم افزود: حمایت از قهرمانان یکی از اولویت های این مدیریت است که دراین ارتباط هیات های ورزشی که بیشترین شانس را داشتند به این مسابقات اعزام شده اند.
وی اظهارداشت: به ورزشکارانی که از قبل برای این مسابقات مشخص شدند به صورت ماهانه حقوق پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: اقدامات انجام شده توسط دولت تدبیر وامید درحوزه توسعه ورزش این استان نشانگر توجه به نشاط، شادابی، سلامتی و داشتن جامعه ای پویا است.
وی افزود: ایجاد زمین های چمن مصنوعی ورزشی در روستاهای استان بوشهر از افتخارات دولت تدبیر و امید است.
بهروزیان فر، ایجاد زیرساخت های ورزشی را در استان بوشهر درمقایسه با سایر استان ها بی نظیر دانست و افزود: درشهرستان دیلم سرانه فضای ورزشی نزدیک به یک متر و بیست صدم مربع است که بسیار خوب است.
مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر گفت: یک مجموعه ورزشی کامل شامل سالن بانوان و کشتی و چمن مصنوعی در شهر دیلم در دست احداث است که امید داریم تا دهه فجر به بهره برداری برسد.
وی اظهارداشت: درهفته دولت امسال علاوه بر طرح روشنایی چمن طبیعی دیلم چندین طرح در استان بوشهر اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.
بهروزیان فر گفت: برای اولین بار درتاریخ ورزش استان بوشهر 20میلیارد ریال بین هیات های ورزشی توزیع شد.
هجدمین دوره بازی های چند ورزشی آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور برگزار می‌شود که جمهوری اسلامی ایران قرار است با ۳۶۹ ورزشکار در34 رشته به این دوره از بازی‌ها اعزام شود.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان بوشهر حقوق دهه فجر زمین مدیرکل ورزش و جوانان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به میزبانی سالن جلسات استانداری سمنان ضمن بیان اینکه امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت دار فعلی آموزش و پرورش استان است، ابراز داشت: انتظار می‌رود با تشکیل ستاد پشتیبانی از آزمون تمامی امکانات لازم در این راستا فراهم شود.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی سطح مدارس استان باید توجه شود، ابراز داشت: با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه این مهم باید در دستور کار قرار گیرد

هاشمی در ادامه تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط می‌بایست در آموزش و پرورش استان سمنان برنامه ریزی شود.

وی افزود: به منظور ارتقا هر چه بیشتر شاخص‌های آموزشی باید جذب اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان مد نظر آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد خبر 6087722

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی