Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@07:24:40 GMT

۵۸ پروژه راه‌سازی در دست احداث است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۱۸۸۲

۵۸ پروژه راه‌سازی در دست احداث است

مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: ۵۸ پروژه راه‌سازی، ابنیه فنی و روکش آسفالت گرم و ۴۲ پروژه روستایی در حال اجراست.

حمیدرضا امیرخانی با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد محورهای مواصلاتی استان به‌صورت چهار خطه و با استانداردها و مطابق با ضوابط راهسازی ساخته و به بهره‌برداری رسیده است افزود: برای بهبود و ایمنی وضع جاده‌های موجود نیاز است تا سایر محورهایی که به‌صورت دو خطه هستند را به چهارخطه تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تامین مالی صورت گرفته سبب شد تا در تقاطع‌های غیرهمسطح جاده‌ها، روکش آسفالت گرم محورهای قدیم انجام شود.  

مدیرساخت و توسعه راه‌های استان با بیان اینکه کلیه راه‌های مواصلاتی بین استانی با استان‌های همجوار که به‌صورت بزرگراه و آزاد راه است؛ با استفاده از دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های راه‌سازی احداث شده است، افزود: در حال حاضر اکثر محورهای بین شهرستان‌های استان به‌صورت چهارخطه است.

وی با بیان اینکه ۵۸ پروژه راهسازی و احداث ابنیه فنی و روکش آسفالت گرم در حال حاضر در سطح استان در دست اجراست افزود: ۴۲ پروژه روستایی نیز در حال اجراست.

امیرخانی با بیان اینکه آزادراه غرب به طول ۱۱۰ کیلومتر که بخش دوم آن در سال ۹۶ با حضور وزیر راه به بهره برداری رسید، افزود: بخش پایانی آن به طول ۲۸ کیلومتر با مراسم بهره‌برداری عملیات اجرایی آن شروع شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پروژه هاي عمراني راهسازی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته

مدیر منطقه شش شهرداری قم از صرف ۲۱۹ میلیارد تومان بودجه برای اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بهسازی ۱۵ هزار متر مربع از پیاده‌روهای سطح منطقه انجام شد.

احمد ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه درصد بالایی از منطقه ۶ بافت فرسوده است، اظهار کرد: ۹۹ درصد پروژه‌های عمرانی انجام شده در سال گذشته بازسازی بوده است.

وی افزود: در سال گذشته ۲۱۹ میلیارد تومان به منظور اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی در منطقه شش شهری صرف شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های فنی و عمرانی انجام شده در منطقه خاطرنشان کرد: احداث و بهسازی پیاده رو به طول ۱۵ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان، احداث سالن فرهنگی شهریار با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان و احداث ایستگاه سوم آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های اجرا شده در منطقه است.

ترکمن از توزیع ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در منطقه خبر داد و تاکید کرد: در سال گذشته پروژه احداث و بهسازی شوارع فرعی شامل زیرسازی، جدول گذاری، لکه‌گیری و آسفالت، به طول ۲۱۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در منطقه ۶ اجرا شده است.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه، در سال گذشته ۵۳ حلقه چاه در منطقه ۶ حفر شد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه به طول ۲۳ کیلومتر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد در منطقه صورت گرفت.

ترکمن هزینه ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ترافیکی منطقه را مورد توجه قرار داد و افزود: در راستای اجرای پروژه‌های ترافیکی ۸۲ کیلومتر از معابر منطقه ۶ شهر قم در سال گذشته خط‌کشی شد.

کد خبر 747272

دیگر خبرها

  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری