Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان گفت: ۳۰ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان از سفرهای زیارتی، تفریحی و آموزش‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در تابستان امسال بهره‌مند می‌شوند. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اصفهان، کریم زارع با بیان اینکه در زندگی نیازمندان جامعه سهم هزینه‌های اوقات فراغت بسیار ناچیز و در حد صفر است، اظهار داشت: کمک به بهره‌مندی این اقشار از مواهبی مانند سفرهای زیارتی، تفریحی و آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی، کمک به کاستن از عوارض فقر و افزایش عزت‌نفس این اقشار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به نیازمندان را یکی از اولویت‌های کمیته امداد اصفهان در راستای فراهم کردن زمینه‌های توانمندی مددجویان اعلام کرد و افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها در تابستان امسال تعداد مددجویان بهره‌مند از این خدمات با 20 درصد رشد به 30 هزار نفر خواهد رسید.

معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه یکهزار و 550 نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در تابستان امسال به اردوهای سراسری در استان‌های البرز، قم، همدان، گیلان و خراسان رضوی اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: یکهزار و 200 نفر از مددجویان نیز در قالب طرح شوق زیارت به زیارت امام رضا (ع) نائل می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت کانون‌های دائم و موقت این نهاد در تابستان گفت: 4 هزار و 300 نفر در کانون‌های دائم، یکهزار نفر به‌واسطه کانون‌های فرهنگی موقت این نهاد و2 هزار و 500 نفر با معرفی به ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی در تابستان امسال از کلاس‌های متنوع فرهنگی، مذهبی، هنری و ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

زارع تعطیلات تابستان را فرصت مناسبی برای برپایی کلاس‌های آموزش خانواده دانست و گفت: پیش‌بینی می‌شود 17 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در تابستان امسال از این آموزش‌ها در قالب دوره‌های سبک زندگی و کارگاه‌های مهارت زندگی بهره‌مند شوند.

وی استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی و تفریحی استان اصفهان را یکی از برنامه‌های این نهاد در تابستان سال جاری برشمرد و گفت: به دنبال فراهم کردن شرایطی هستیم تا یکهزار و 500 نفر از مددجویان اصفهانی در تابستان امسال از اردوهای زیارتی و تفریحی درون استانی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: همزمان با برپایی همایش یادواره شهدای حرم رمضان، شهید اصلانی و شهید دارایی هزار بسته سبد کالا در محدوده شهرک های شهید رجایی و شهید باهنر مشهد و اطراف آن توزیع شد.

سید مصطفی موسوی ارزش هر بسته معیشتی را بیش از یک‌ میلیون تومان دانست و افزود: اقلام این بسته ها شامل: برنج، روغن، رب، حبوبات و سایر اقلام است.

وی گفت: در طرح اطعام‌ مهدوی که ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور اجرا می شود،طبخ و توزیع ۶ میلبون غذای گرم و افطاری ساده به همراه تهیه و توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، مشارکت خیرین، مساجد و حسینیه ها پیش بینی شده است.

موسوی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز(۱۶ رمضان) یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده طبخ و ۱۷۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • جایگاه حق سرگرمی از نگاه اسلام
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود