Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@10:30:10 GMT

قاتل جوان 22ساله درکرج دستگیرشد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۱۹۳۸

قاتل جوان 22ساله درکرج دستگیرشد

سرهنگ جواد صفایی روز سه شنبه درگفت وگو باخبرنگاران گفت: در پی ارسال پرونده نزاع و درگیری دسته جمعی به کلانتری 19 باغستان کرج که طی آن جوانی 22 ساله بر اثر ضربات جسم سخت به شدت آسیب دیده و به بیمارستان منتقل شده بود پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در این زمینه 5 متهم به قتل که در درگیری حضور داشتند دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند که در بازجویی های ماموران منکر هر گونه درگیری با فرد مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفایی خاطرنشان کرد: در بررسی آخرین وضعیت مصدوم و طبق اظهارات پزشک معالج وی ضربه وارده به حدی بوده است که جمجمه شکسته و بافت های مغز آسیب دیده و با توجه به پایین بودن علائم حیاتی، امکان زنده ماندن متهم بسیار ضعیف تشخیص داده شد.
وی گفت: با توجه به انکار متهمان، ماموران به محل درگیری اعزام که طی تحقیقات محلی از افرادی که در زمان درگیری در محل حضور داشتند محرز شد که علت درگیری اختلاف خانواده 2 نفر از متهمان دستگیر شده، بوده است.
صفایی افزود: پس از درگیری لفظی که این افراد با یکدیگر داشتند، یکی از آنان برای انتقام به همراه برادر خود و فرد مصدوم به محل درگیری مراجعه که در آن با پرتاب سنگ و شیشه به سمت یکدیگر یکی از آنان دچار ضربه مغزی شد که جان باخت .
وی یادآورشد: در بازجویی های ماموران مشخص شد که یکی از متهمان دستگیر شده با وارد آوردن ضربات چوب دستی به سر مقتول ، متهم اصلی پرونده است که با قرار بازداشت موقت و سایر متهمان نیز به اتهام مشارکت در نزاع دسته جمعی با قرار وثیقه قانونی تحویل زندان شدند.
2098/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان البرز پلیس آگاهی خانواده قتل ماموران پلیس جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در تعقیب قاتل پسر ۱۷ ساله

همشهری آنلاین - حوادث: عصر روز پنجشنبه به کلانتری ۱۱۲ ابوسعید تهران خبر رسید که پسر نوجوانی در یک درگیری خیابانی به قتل رسیده است. ماموران همزمان با حضور در محل وقوع جنایت و حفظ صحن ماجرا را به قاضی سالار صنعتر، بازپرس کشیک دادسرای جنایی گزارش دادند و تحقیقات جنایی آغاز شد. ماجرا از این قرار بود که مقتول ۱۷ ساله با یکی از دوستانش از خیابان عبور می‌کردند که با مرد جوانی درگیر شدند و در جریان درگیری چاقو به گردن پسر نوجوان اصابت کرده و باعث مرگش شده است.

در همین حال در جریان تحقیقات دو روایت متفاوت از طرف شاهدان مطرح شد. برخی از آنها ادعا کردند که در جریان درگیری دوست مقتول قصد داشت با چاقو به ضارب ضربه بزند اما به اشتباه و ناخواسته چاقوی او با گردن دوستش اصابت کرده است. برخی دیگر نیز مدعی بودند که ضارب عامل قتل است.

در این شرایط دوست مقتول تحت بازجویی قرار گفت و گفت:‌ دوستم با ضارب از قبل اختلاف داشت. آنها وقتی یکدیگر را در خیابان دیدند با هم درگیر شدند و من هم از دوستم حمایت کردم اما او با چاقو دوستم را زد و فرار کرد. بعد از آن او را به بیمارستان بردیم اما او جانش را از دست داد.

بر اساس این گزارش تحقیقات برای دستگیری متهم فراری و روشن شدن واقعیت در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 845604 برچسب‌ها تهران قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • یازدهمین جلسه دادگاه منافقین آغاز شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • درگیری خونین در صف بربری | کندن گوش پسر جوان به سبک تایسون
  • مرد ۵۰ساله با دندان گوش پسر جوان را در نانوایی کند!
  • دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم
  • پلیس در تعقیب قاتل پسر ۱۷ ساله