Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@17:44:13 GMT

تیم منتخب جام جهانی 2018 از نگاه گاردین (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۲۰۳۲

به گزارش ایلنا، نشریه گاردین در پایان مسابقات جام جهانی 2018 از مخاطبانش درخواست کرد از بین بازیکنانی که حداقل در چهار دیدار حضور داشته‌اند، بهترین تیم جام را انتخاب کنند.

پس از رای گیری تیبو کورتوا(بلژیک)، ورسالیکو(کرواسی)، ویدا(کرواسی)، گودین(اروگوئه)، هرناندز(فرانسه)، پریشیچ(کرواسی)، دی بروین(بلژیک)، مودریچ(کرواسی)، چریشف(روسیه)، ادن هازارد(بلژیک) و کیلیان ام‌باپه(فرانسه) به عنوان یازده بازیکن منتخب حاضر در جام جهانی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم منتخب جام جهانی با سیستم 1-1-4-4:

منبع: ایلنا

کلیدواژه: گاردین بهترین تیم جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تاریخش هرگز نتوانسته در زمین منچسترسیتی به پیروزی برسد. حاصل کار دو تساوی و سه شکست برای این تیم بوده و سیتیزن ها از سال 2018 نیز دیگر در یک رقابت اروپایی در اتحاد شکست نخورده اند.

در واقع از 19 نوامبر 2018 و بازی برابر لیون، سیتی در اتحاد شکست ناپذیر بوده است. لیون آن بازی را برابر سیتی 1-2 برد و جالب اینکه فرلاند مندی را در ترکیب خودش داشت. بازیکنی که حالا برای رئال بازی می کند. 

مندی تنها بازیکن تیم کارلو آنچلوتی است که می داند چگونه دیوار تسخیر نشدنی ورزشگاه اتحاد را در رقابت های برتر اروپا بشکند؛ ورزشگاهی که سیتی در آن 28 برد و دو تساوی در 30 بازی اخیر داشته است.

دیگر خبرها

  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • گاردین: ایران و اسرائیل را از یک جنگ بزرگ دور کنید
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی