Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:10:54 GMT

شلاق زدن گروهی از دانش آموزان در مدرسه! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۲۰۴۷

شلاق زدن گروهی از دانش آموزان در مدرسه! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عمل وحشیانه یک معلم را در یکی از مدارس چین به تصویر می کشد. در این ویدئو این معلم در حال شلاق زدن دانش آموزان دیده می شود. در حالی که دانش آموزان در دو صف در بیرون از کلاس ایستاده اند به ترتیب در مقابل معلم زن قرار می گیرند و تنبیه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا دانش آموزان به دلیل کامل نکردن تکالیف درس انگلیسی مورد تنبیه قرار گرفتند. صدای ضربات که با دسته جارو انجام می شد به حدی بود که در طرف دیگر مدرسه شنیده می شد.

بیشتر بخوانید : لحظه آویزان ماندن یک بچه از طبقه بیستم یک ساختمان +فیلم 

بنا به گزارش رسانه های چین، این حادثه در تاریخ 14 جولای و در یکی از مدارس راهنمایی شهر " میانژو" چین اتفاق افتاد. این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی در چین منتشر شد و مسئولان مدرسه را مجبور به واکنش کرد. " جیانگ گوآنژو"، مدیر این مدرسه راهنمایی در این خصوص گفت : " ما در حال بررسی این موضوع هستیم و تحقیقاتی از دانش آموزان، والدین آنها و معلم مربوطه انجام داده ایم."

جیانگ افزود در صورتی که مشخص شود این معلم مقررات مدرسه را زیر پا نهاده است مطمئنا مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

شلاق زدن دسته جمعی دانش آموزان خبرساز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها دانش آموزان معلم تنبیه بدنی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۰۸ کلاس درس در استان کرمان آماده میزبانی از مسافران نوروزی

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۲۵۵ مدرسه با ۲۳۰۸ کلاس درس میزبان مسافران نوروز ۱۴۰۳ در استان کرمان هستند.

رضا رضایی صبح امروز ۲۷ اسفندماه در مراسم افتتاح ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: کرمانی‌ها به مهمان‌نوازی شهره هستند و باید برای سربلندی این سرزمین و تکریم مهمانان نوروزی نهایت تلاش‌مان را داشته باشیم.

رضایی بیان کرد: ۸۶ کلاس به‌شکل ویژه هستند و امکانات بهتری دارند و ۸۵۷ کلاس نوع الف و ۱۳۶۵ کلاس نوع ب داریم و ۶۵۰ همکار ما عوامل اجرایی ستاد اسکان استان کرمان را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: ۸۹ هزار و ۱۳۰ نفر از مسافران در نوروز ۱۴۰۲ در ستادهای اسکان کرمان خدمت‌رسانی شدند.

وی اظهار کرد: ۲۵ مرکز رفاهی و خانه معلم آماده خدمات‌رسانی به همکاران فرهنگی و مردم هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از افزایش ۶۹ درصدی فضاهای ورزشی در مدارس استان کرمان خبر داد و گفت: ۸۰ زمین چمن مصنوعی در استان افتتاح شده و یا در آستانه بهره‌برداری است.

رضایی با شاره به حمله تروریستی ۱۳ دی‌ماه گلزار شهدای کرمان بیان کرد: ۲۶ شهید دانش‌آموز و دو شهید معلم در این حادثه تقدیم کردیم و ۱۱۶ دانش‌آموز نیز مجروح شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحان شبه نهایی برای دانش آموزان غیرقانونی نیست
  • تهیه و انتشار فیلم از دانش‌آموزان ممنوع است
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • آغاز ساخت چهار مدرسه در خنداب
  • معلم چهار ساحتی در آزمون استخدامی اردیبهشت می‌خواهیم
  • ۲۳۰۸ کلاس درس در استان کرمان آماده میزبانی از مسافران نوروزی
  • آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان رامشیر
  • ۱۶۵ مدرسه در لرستان آماده پذیرش مسافران نوروزی است
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس
  • توانمندسازی ۱۹۶ هزار معلم در طرح شهید همت