Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین: معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از اعطای جهیزیه به ۸ هزار زوج نیازمند همزمان با دهه کرامت رضوی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین مصطفی خاکسار قهرودی اظهار داشت: آستان قدس رضوی با مشارکت سپاه پاسداران و همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) ۸ هزار سری جهیزیه کامل برای شروع زندگی را به زوج‌های جوان نیازمند اهدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یخچال، تلویزیون، گاز، ماشین لباسشویی، فرش، پنکه و دیگر اقلام مورد نیاز را از جمله کالاهای اصلی این جهیزیه‌ها معرفی و اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی اقلام این جهیزیه‌ها همگی از کالاهای ایرانی تهیه شده و همزمان با دهه کرامت به زوج‌های جوان تحویل داده می‌شود.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، کرمانشاه، ایلام، هرمزگان، کردستان، خوزستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم، اصفهان، خراسان‌رضوی، شمالی و جنوبی را ۱۴ استانی برشمرد که در آن به تازه عروس و دامادهای نیازمند جهیزیه اعطا می‌شود. وی در مورد شیوه انتخاب این زوج‌های جوان برای اعطای جهیزیه گفت: این زوجین یا از طرف ارگان‌های حمایتی مانند کمیته امداد و یا از طریق دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌های مختلف معرفی شدند.

خاکسار همچنین از پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به دو هزار و ۱۴۷ زوج‌ نیازمند در ایام دهه کرامت خبر داد و بیان کرد: علاوه بر ۸ هزار جهیزیه کاملی که در این ایام به زوجین نیازمند اعطا می‌شود، ۲ هزار و ۱۴۷ زوج محروم نیز از کمک هزینه نقدی خرید جهیزیه به صورت بلاعوض بهره‌مند خواهند شد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه کمک هزینه خرید جهیزیه به زوج‌های نیازمند ۱۸ استان کشور اختصاص یافته است، تصریح کرد: استان‌های اردبیل، زنجان، بوشهر، فارس، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، گلستان، همدان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، مازنداران، گیلان، تهران، همدان، قزوین، یزد، سمنان و خراسان شمالی استان‌هایی هستند که شامل این طرح می‌شوند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، راوی نمایشگاه آستان بقیع درخصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با محوریت المان سازی و به تصویر کشیدن قبرستان بقیع در سه لاین متفاوت برای بازدید علاقمندان از روز گذشته به صورت رسمی آغاز به کار کرده است.

علی احمدی افزود: قسمت اول آن مختص به نماد حرم مطهر ائمه بقیع یعنی امام حسن (ع) تا امام صادق (ع) و دیگر بقعه‌ها می‌باشد و قسمت دوم آن وضعیت فعلی قبرستان بقیع را به تصویر کشیده است.

وی گفت: قسمت سوم این نمایشگاه هم مختص تصاویر قدیمی و اسنادی است که نشان می‌دهد چگونه و چه طور علما و مرد به واقعه تاریخی هشتم شوال اعتراض کردند.

احمدی افزود: نمایشگاه آستان بقیع در ضلع شرقی صحن غدیر در حرم مطهر رضوی قرار دارد و هر روز صبح از ساعت ۱۰ تا ۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۵ تا ۱۱ شب برقرار است.

دیگر خبرها

  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی