Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@21:02:23 GMT

پاساژ «دراکولا» با دستور دادستانی‌ پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۲۰۷۳

پاساژ «دراکولا» با دستور دادستانی‌ پلمپ شد

پاساژ دراکولا واقع در منطقه ۱۱ تهران که از آن به عنوان پرخطرترین ساختمان تجاری تهران یاد می‌شود به دلیل نداشتن ایمنی صبح امروز (سه شنبه) پلمپ شد.

این اقدام با دستور دادستانی و با حضور عوامل انتظامی و نیرو‌های شهرداری انجام شد.پلمپ این پاساژ واقع در خیابان لبافی نژاد در ادامه اجرای طرح برخورد با مراکز ناایمن پایتخت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمود قدیری» معاون حفاظت و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران پیش از این گفته بود: باتوجه به فرسودگی سازه این پاساژ و امکان فرونشست آن دو اخطار در سال ۹۵ و سه اخطار سال ۹۶ به مالک ابلاغ شد که مورد توجه قرار نگرفت.

وی خاطرنشان کرده بود: ۳۲ واحد تولیدی و تجاری در این پاساژ مشغول فعالیت هستند که باتوجه به فقدان حداقل ایمنی‌های لازم برای فعالیت و کسب و کار از مالک خواسته شد نسبت به تخریب و نوسازی ملک اقدام کند.پیش از این نیز تعدادی از مراکز تجاری پایتخت در مناطق ۸، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ ازجمله سرای رشتی ها، پاساژ نور، پاساژ‌های نبوت، سرای فخریه، گاراژ و انبار نظری پلمپ شده است.

پلمپ مراکز تجاری دارای مشکل ایمنی پس از آتش سوزی و ریزش ساختمان ۵۴ ساله پلاسکو که دیماه سال ۹۵ انجام شد، دردستور کار قرار گرفته است.ساختمان پلاسکو واقع در ضلع شمال شرقی چهارراه استانبول تهران از مهمترین مراکز تولید و فروش پوشاک به شمار می‌رفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پاساژ دراکولا پلمپ سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، مصیب آسیابانی امروز دوم اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

وی افزود: در همان دقایق اولیه با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی، متهم شناسایی و دستورات قضایی لازم برای دستگیری ضارب صادر شده است. 

دادستان منوجان گفت: چهار مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند و خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است.

وی اعلام کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد ضارب در منزل مسکونی خود پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی نموده و از صحنه جرم متواری شده است .

آسیابانی افزود: مقامات قضایی و امنیتی طی یک‌سال گذشته چندین مرتبه در خصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده‌اند و در حادثه اخیر نیز عدم کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته‌ای در وقوع این حادثه داشته است .

دیگر خبرها

  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • نزاع خانوادگی در منوجان  ۴ مصدوم در پی داشت
  • تیراندازی در نزاع خانوادگی ۴ نفر رادر منوجان مجروح کرد
  • دیسکورد با دستور دادستانی فیلتر شد
  • تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق
  • تیراندازی در نزاع خانوادگی ۴ مجروح بر جا گذاشت