Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه زاهدان گفت: 6 میلیون و 300 هزار لیتر سوخت در سه ماهه نخست امسال در مراکز سوختگیری هواپیمایی سیستان و بلوچستان عرضه شده است.

کورش بالادست روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عرضه سوخت هواپیمایی در سه ماهه نخست امسال در سیستان و بلوچستان نسبت مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مقدار سوخت به منظور تامین نیاز پروازهای داخلی و خارجی سیستان و بلوچستان در فرودگاه های زاهدان، زابل و چابهار عرضه شده است.
به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه زاهدان هزار و 83 فروند پرواز در این مدت در فرودگاه های استان انجام شده که در مقایسه با سه ماهه نخست سال قبل تغییری نداشته است.
بالادست همچنین مقدار سوخت عرضه شده به پروازهای داخلی و خارجی از طریق مراکز سوختگیری هواپیمایی زاهدان و زابل را حدود چهار میلیون لیتر ذکر کرد.
وی ادامه داد: 784 فروند پرواز در سه ماهه نخست امسال در فرودگاه های زاهدان و زابل انجام شده است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی و وسعت زیاد از نظر تقسیمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به 2 منطقه زاهدان و چابهار تقسیم شده است و در مجموع سه مرکز سوختگیری هواپیمایی تحت پوشش این مناطق در استان وجود دارد.
شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه زاهدان یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با 62 جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی (زاهدان)، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.
شهرستان های جنوبی استان شامل چابهار، کنارک، نیکشهر ، سرباز و ایرانشهر تحت پوشش شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار هستند.
3042**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد انرژي سوخت هواپيماها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به بارش های ۲۷۰ میلیمتری در زرآباد و ۲۲۹ میلیمتری در کنارک، گفت: به دلیل حجم بالای بارش ها همه رودخانه ها پرآب بوده، برق تعدادی از روستاها قطع شده و منازل در شهر کنارک نیز دچار آبگرفتکی شده اند.

وی با اشاره به اختلالات اینترنت در جنوب استان افزود: بخش خصوصی و دستگاه های دولتی در تلاشند تا این مشکلات را برطرف کنند.

گفتی است: بر اساس گزارش های ارسالی شب گذشته از تمامی ایستگاه های هواشناسی و باران سنجی گزارش باران از چابهار ۱۳۱.۶، کنارک ۲۲۹، زاهدان ۱۱.۶، راسک ۴۷،  ایرانشهر ۵۳.۶، بمپور ۶۳، دلگان۳۹، خاش ۲۸، سراوان ۴۰، مهرستان ۵۵، نصرت آباد ۴.۶، میرجاوه ۲.۵، زابل ۱.۷ زهک ۰.۴ میلی متر باران گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد