Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در همایش بانوان مومن انقلابی که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه با اطاعت رهبری دوره جدیدی در دانشگاه آزاد ایجاد شده است، گفت: امیدواریم که دانشگاه آزاد پیشتاز در اجرایی کردن بحث دانشگاه تمدن‌سازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها گفت: سال‌هاست که مقام معظم رهبری مطالبات خود از دانشگاه را بیان می‌کند و دانشگاه آزاد با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد می‌توانند نخبگان بیشتری را جذب کند و آنها را پرورش دهد.

ولایتی در خصوص بخش‌های مختلف دانشگاهی اظهار کرد: دانشگاه‌ها دو بخش تربیتی و تعلیمی دارند و به جز یک‌ جا در قرآن کریم تربیت همیشه بر تعلیم مقدم بوده است.

تقوا برتری انسان‌ها را رقم می‌زند نه جنسیت

وی ادامه داد: در اسلام هیچ تفاوتی بین زن و مرد و یا فرقه‌های مختلف وجود ندارد و آنچه برتری افراد را می‌سازد تقوا است.

رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آینده کشور به دستان مادران رقم می‌خورد، گفت: اگر بخواهیم بدانیم که آینده این کشور و جامعه به چه صورت است، باید مادرانی را تربیت کنیم که بتوانند جوانان آینده کشور را برای حضور در جامعه آماده کنند.

توقعات صنف دانشجویی بالا رفته است

ولایتی در خصوص توقعاتی که از صنف دانشجو وجود دارد، گفت: امروز توقعات از دانشجویان بسیار زیاد است و نقش بانوان در این میان بسیار پررنگ‌تر است، آنها پرچم‌دار هدایت جامعه هستند.

وی با بیان اینکه ایران در رتبه چهارم جهان به لحاظ تعداد دانشجویان قرار دارد، اظهار کرد: جمعیت ایران 80 میلیون نفر است و 5 میلیون دانشجوی جوان در این کشور وجود دارد که البته به لحاظ آماری در جایگاه خوبی قرار گرفته‌ایم.

رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: آمارها در بسیاری از کشورهای جهان نشان می‌دهد که نخبگان ‌آنها اغلب از دیگر کشورهای جهان هستند آنها عصاره فضایل کشورهای دیگر را جذب می‌کنند و به آنها آموزش می‌دهند.

ولایتی در خصوص نخبگانی که در کشور آمریکا حضور دارند، اظهار کرد: آمریکایی‌ها از ابتدای به وجود آمدنشان تا به امروز دنیا را غارت کرده‌اند و رئیس جمهور آنها از سر کیسه کردن کشورهای عربی باکی ندارد و با قدرت نظامی، مردم کشورهای جهان را غارت می‌کند و بر همین اساس باید هم وضع خوبی در جهان داشته باشند.

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا

رضا شعبان‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که نخستین  رویداد صدرا با حضور بیش از ۵۰ شرکت فعال در صنعت و جامعه از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا، هدف از اجرای رویداد صدرا را مهیا کردن شرایط اشتغال و ارتقای آمادگی به دانشجویان و ایجاد پیوند میان دانشگاه، صنعت و جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • کدام کشورها ۱۰۰ درصد برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین می‌کنند؟
  • جهان‌بین: جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • نقش دفتر سیاسی طالبان در قطر برای تعامل کابل با کشورهای جهان
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی