Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن عزیزی بخشدار پیرسلمان اسدآباد گفت: از ۳۱ روستای بخش پیرسلمان ۷ روستا تحت پوشش آبفار نیست که در این روستا‌ها نیز موردی از آبرسانی سیار وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه ۲۴ روستای بخش پیرسلمان تحت پوشش آبفار هستند، ادامه داد: امسال از محل روستا‌های فاقد دهیاری برای ۳ روستای بخش پیرسلمان که تحت پوشش آبفار نیستند، در راستای تعمیر و بازسازی منبع آب و آب شرب اعتبار درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری بهسازی ۱۴ روستای بخش پیرسلمان ظرف یک‌ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: بهسازی این تعداد روستا در راستای فاز جدولگذاری در دست اجرا بوده و پس از اتمام کار فاز زیرسازی توسط بنیاد مسکن اجرا خواهد شد.

وی میزان اعتبار بهسازی ۱۴ روستای بخش پیرسلمان را ۳۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز بهسازی ۱۶ روستای بخش شامل جدولگذاری، زیرسازی، بتن‌ریزی، شن‌ریزی، لکه‌گیری و آسفالت معابر صورت گرفت و در ۹ روستا نیز با همکاری دهیاری‌ها ۳ هزار متر جدولگذاری از محل اعتبارات دهیاری‌ها با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیون تومان انجام شد.

بخشدار پیرسلمان در پایان یادآور شد: با اعتباری افزون بر ۴۰۰۰ هزار میلیون ریال آسفالت ۲ روستا توسط قیر رایگان به غیر از بهسازی ۱۴ روستا انجام خواهد گرفت که در حال حاضر قرارداد این امر با پیمانکار بسته شده است.

انتهای پیام/ز

قطعی آب در روستاهای اسدآباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امرالله نوذری به خبرنگار ما گفت: روستای تنگ بابا احمد یکی از مناطق پرجمعیت شهرستان اندیکا است و حدود ۱۰ روستا در این منطقه وجود دارد.


وی افزود: علاوه بر اینکه روستائیان از جاده تنگ بابا احمد تردد می‌کنند، عشایر نیز برای عبور از این مسیر استفاده می‌کنند.


نوذری ادامه داد: با توجه به اینکه اهالی شهرستان لالی و اندیکا از این جاده استفاده می‌کنند، بهسازی و آسفالت مسیر در دستور کار قرار گرفت و طرح مورد نظر به طول ۴ کیلومتر و با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان اجرایی شد.


فرماندار اندیکا اضافه کرد: باهدف رونق گردشگری در این منطقه، معابر روستای بابا احمد نیز آسفالت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال