Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم چهلمین روز درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدی امروز با حضور شخصیت‌های سیاسی و دانشگاهی در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،مراسم چهلم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدی عضو گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس سازمان مطالعه و برنامه‌ریزی کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)، صبح امروز سه‌شنبه ۲۶ تیرماه با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، دکتر سیدعباس صالحی وزیر ارشاد، حجت الاسلام ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم، دکتر محمد ذبیحی سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب درسی"سمت"، دکتر صادق واعظ‌زاده عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس شورای عالی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، دکتر محمد شهریاری معاون قوه قضاییه، دکتر محمود نیلی‌احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران، دکتر زمانی به نمایندگی از رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی محقق‌داماد، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهادی خامنه‌ای، حجت‌الاسلام و المسلمین مصباح‌یزدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر وحید احمدی رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و برخی شخصیت‌های سیاسی و اساتید دانشگاه امروز در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم پیام رهبر معظم انقلاب و همچنین پیام رئیس جمهور که به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی صادر شده بود، نیز قرائت شد و در ادامه مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر ذبیحی سرپرست سازمان مطالعه و برنامه‌ریزی کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)، در سخنانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی را دارای روح بزرگ توصیف کرد و گفت: حضور چهره‌هایی از جامعه دانشگاهی فرهنگی و سیاسی در مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت ایشان بیانگر روح بزرگ آن مرحوم است که توانسته چنین جاذبه بزرگی را ایجاد کند و در نتیجه مراسمی با چنین عظمتی برای آن مرحوم برگزار شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این روز‌ها همواره در محافل خصوصی و عمومی دلنگرانی‌هایی در خصوص سازمان سمت ایجاد می‌شود و همواره می‌پرسند سرنوشت میراث دکتر احمدی چه خواهد شد. من تاکید می‌کنم براساس اعتمادی که مرحوم دکتر احمدی به مجموعه سمت داشتند، این سازمان با قوت کار خود را ادامه خواهد داد و تا لحظه‌ای در این مجموعه خدمت می‌کنیم، میراث‌دار و پاسدار این مجموعه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران حجت الاسلام احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تغییر معاون اول دستگاه قضا چه بود؟

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: مدتی پیش معاول اول قوه قضائیه با استدلالی که داشتند استعفا دادند و براساس همان توضیحات، استعفا را پذیرفتم.

وی افزود: بیش از تمام موضوعات دیگر درباره انتصاب معاون قوه قضائیه با افراد مختلف مشورت کردم.

معاون قوه قضاییه منصوب شد | معرفی جانشین محمد مصدق از سوی اژه‌ای سخنگوی جدید قوه قضائیه شد + عکس

اژه‌ای اظهار کرد: براساس شاخص‌ها و وظایف معاون اول، پس از مشورت‌ها ‌ و جمع‌بندی، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین خلیلی به عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب شد.

رئیس قوه قضائیه به لحاظ سوابق، مدیریت، خلاقیت و ابتکار شخصیتی توانمند و اهل کار میدانی و تعامل است.

توضیحات حجت‌الاسلام اژه‌ای را ببینید:

کد خبر 845378 برچسب‌ها خبر ویژه قوه قضائیه غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • علت تغییر معاون اول دستگاه قضا چه بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • فوری/معاون محمود احمدی نژاد درگذشت +جزئیات
  • (تصاویر) مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله امامی کاشانی