Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@17:54:45 GMT

400 دستگاه اتوبوس شهری برای شیراز خریداری می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۲۲۸۳

400 دستگاه اتوبوس شهری برای شیراز خریداری می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، لایحه‌ شهرداری شیراز برای انتشار اوراق مشارکت مالی اسلامی برای خرید 300 دستگاه اتوبوس تک کابین، 50 دستگاه اتوبوس دوکابین و 50 اتوبوس برقی، عصر دوشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز به تصویب رسید.
فرایند تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری شیراز در این چارچوب با همکاری دولت و شهرداری این کلانشهر صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در سخنانی در صحن علنی این شورا گفت: بر اساس این لایحه با انتشار مبلغ سه هزار و 300 میلیارد ریال اوراق مشارکت توسط شهرداری با باز پرداخت 50درصد از اصل و سود توسط شهرداری به استناد قانون بودجه 97 کشور موافقت شد.
نواب قائدی افزود: مابقی سود این اوراق توسط دولت و از محل تکالیف بودجه 97 کشور تضمین و پرداخت می شود.
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز درباره اتوبوس‌های خریداری شده در سال 96 نیز اظهار داشت: شهرداری شیراز به منظور تجهیز ناوگان اتوبوسرانی، اقدام به خرید 186 دستگاه اتوبوس از شرکت ایران خودرو در سال گذشته کرده است.
عضو شورای شهر شیراز اظهار داشت: این تعداد اتوبوس به دلیل تاخیر در پرداخت تاکنون در پارکینگ ایران خودرو معطل شماره گذاری مانده است.
وی اضافه کرد: براساس توافق انجام شده از 74 میلیارد تومان بدهی شهرداری به شرکت ایران خودرو، 26میلیارد تومان به صورت نقدی و مابقی تاپایان سال پرداخت می شود و بزودی این شرکت همه اتوبوسها را به شهرداری شیراز تحویل خواهد داد.
9873/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اتوبوس ترافیک حمل و نقل قانون ناوگان حمل و نقل جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد

حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با نهایی شدن قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس، ماهیانه حدود ۱۵ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده می شود.

وی اضافه کرد: قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به زودی برای مشهد محقق می شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا ماموریت ویژه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد