Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@18:18:12 GMT

قاتل فراری جوان چالوسی در قزوین دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۲۲۸۴

قاتل فراری جوان چالوسی در قزوین دستگیر شد

یک جوان 23 ساله چالوسی به نام ' پویا ' بامداد یکشنبه در جشن تولدی که در ویلاهای منطقه شمعجاران نوشهر برگزار شد ، بر اثر ضربات چاقو دوستش کشته شد.
گفته می شود که این اتفاق در جریان درگیری میان قاتل و مقتول رخ داد .
سرهنگ شعبان مهری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که با تلاش ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی این شهرستان بلافاصله بعد از قتل انجام گرفت ، کارآگاهان قاتل را در استان قزوین ردیابی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : دستگیری متهم به قتل فراری که رضا - س نام دارد با توجه به سرعت عمل ماموران دایره جنایی در کمتر از 12 ساعت انجام شد و متهم به بازداشتگاه پلیس شهرستان نوشهر انتقال یافت .
شرهنگ مهری گفت که متهم بعد از تشریح صحنه قتل و تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.
1295/ 1602/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان قزوین پلیس آگاهی قتل دستگیر قاتل جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی‌پور گودرزی گفت: بامداد روز جمعه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۱، درگیری مرگبار میان دو مرد جوان در خیابانی در محله دربند تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و با جسد مرد حدوداً ۲۵ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه سینه هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود. همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جنایت بلافاصله پا به فرار گذاشته است.

وی ادامه داد: تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت که مقتول در ساختمان مجلل رو به روی محل جنایت مشغول سرایداری بوده و با قاتل جوان از قبل اختلاف داشته که این موضوع درگیری مرگباری میان آنان را رقم زده است. کارآگاهان اداره دهم که در جریان تحقیقات جنایی متوجه دوربین مداربسته ساختمان شدند و به بازبینی لحظه به لحظه آن پرداختند و در ادامه پی بردند، دوست مقتول که یکی دیگر از سرایداران ساختمان بوده، قاتل را به صورت پنهانی به سالن انتظار ساختمان راه داده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد قاتل پس از حضور در ساختمان موردنظر، مرد جوان را با درگیری به خیابان منتقل کرده و با یک ضربه چاقو از پا درآورده که در ادامه نیز مشخص شد مرد جنایتکار خیلی زود کشور را به صورت غیرقانونی به مقصد افغانستان ترک کرده است. کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم متوجه شدند که متهم پس از دو سال به ایران بازگشته و به صورت مخفیانه در قشم کارگری می‌کند که همین سرنخ کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ راهی قشم شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته مرد جنایتکار را در یک فرصت مناسب طی عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. متهم نیز در جریان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف و عنوان کرد بخاطر فحاشی دست به ارتکاب جرم زده است.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات مقدماتی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کد خبر 6084192

دیگر خبرها

  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری
  • دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران