Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید ناصر عباس شیرازی» معاون دبیر کل حزب وحدت مسلمین پاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد گفت: تلاش برای پیوستن گروه‌های تروریستی به روند سیاسی و صلح هیچ نتیجه‌ای به دنبال ندارد.

وی افزود: بسیاری از اعضای گروه تکفیری سپاه صحابه در انتخابات شرکت و سعی دارند به عضویت مجلس ایالتی و مرکزی درآیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرازی تأکید کرد: تروریست‌ها طبق کدام قانون مجوز شرکت در انتخابات را دریافت کردند و چرا از یک سو پرونده این افراد در دادگاه جریان دارد و از طرف دیگر نامزد انتخابات هستند.

وی افزود: روی کار آمدن سیاستمداران با افکار تکفیری که از قدرت سیاسی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند چیزی جز نا‌امنی به دنبال ندارد که نسل‌های آینده باید تاوان آن را پرداخت کنند.

معاون دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین تأکید کرد: از زمان ژنرال «ضیا الحق» رهبران سیاسی با افکار تکفیری وارد عرصه سیاسی پاکستان شدند که نتایج آن تا امروز ادامه دارد.

وی افزود: تا حدودی امنیت در پاکستان برقرار شده بود اما دولت با یک سناریوی از پیش تعیین شده مقدمات قدرت‌نمایی دوباره تروریست‌ها را فراهم کرد که این روند ادامه دارد.

شیرازی اظهار داشت: تکفیری‌ها سعی دارند جامعه پاکستان را اسیر خود کنند و آن‌ها را مجبور به اطاعت از خود نمایند.

وی افزود: جامعه پاکستان نیاز به ثبات دارد و همه مردم از همه اقشار،قبایل،اقوام و ادیان باید بتوانند با صلح در کنار یکدیگر زندگی کنند.

شیرازی گفت: نباید ظرفیت حضور در عرصه سیاسی را در اختیار برخی افراد سودجو قرار دهیم که به دنبال ترویج افکار تکفیری و بی‌نظمی در جامعه هستند.

وی افزود: در گذشته نتیجه به قدرت رسیدن گروه‌های تکفیری در پاکستان را تجربه کرده‌ایم و اگر اشتباهات خود را تکرار کنیم کشور تبدیل به یک ذخیره باروت خواهد شد که هر لحظه امکان انفجار آن وجود دارد.

شیرازی بیان کرد: متأسفانه تدوین کنندگان سیاست پاکستان تحت فشار عربستان هستند و به همین دلیل برخی گروه‌های تکفیری از پشتوانه این افراد برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند.

وی افزود: نهادهای پاکستانی باید بدون در نظر گرفتن فشارهای عربستان و آمریکا با در نظر داشتن منافع کشور درباره آینده تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال

با اعلام فراخوان بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال از سوی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی ۱۵ اردیبهشت ماه آخرین زمان برای ثبت نام در این جشنواره اعلام شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس فراخوان بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در سه بخش اصلی، ویژه و بین‌الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دانشجویان و طلابی که در بازه زمانی ۱/ ۷/ ۱۴۰۰ تا 31/6/1402 از پایان‌نامه خود در مقاطع تحصیلات تکمیلی دفاع کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی به نشانی isba.ir در جشنواره شرکت کنند. آخرین مهلت ثبت‌نام بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال 15/2/1403 اعلام شده است.

بر اساس اعلام کمیته علمی بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال، بخش اصلی این جشنواره شامل حوزه‌هایی در شش گروه علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و علوم انسانی است. بر این اساس، در هر یک از گروه‌ها دانشجویانی که صرفاً در موضوعات زیر از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

گروه علوم پزشکی: ناباروری و بیولوژی تولیدمثل، طب بازساختی و سلول‌ترمانی، ارتقای سلامت، اپیدمیولوژی، سرطان

گروه فنی و مهندسی: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، حمل‌ونقل ریلی، صنایع معدنی و فلزی، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، مهندسی برق، مهندسی پزشکی

گروه علوم پایه: زیست‌شناسی، زمین‌شناسی، شیمی

گروه علوم انسانی: ارتباطات، علوم اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، حقوق، اقتصاد، دین، فلسفه، مدیریت، روانشناسی و علوم تربیتی، علوم سیاسی، تاریخ

 گروه هنر و معماری: طراحی مد و لباس، معماری ایرانی و اسلامی، هنر ایرانی و اسلامی

 گروه کشاورزی: گیاهان دارویی، صنایع غذایی، باغبانی

 بخش ویژه

در بخش ویژه این جشنواره، پایان‌نامه‌های نگارش شده درزمینه‌های تاریخ علم در ایران و اسلام، مطالعات علم و فناوری، اقتصاد دانش‌بنیان و تولید ملی و علوم شناختی پذیرش می‌شوند.

 بخش بین‌الملل

این بخش به دانشجویان غیر ایرانی اختصاص یافته که پایان‌نامه‌های خود را با موضوع ایران تدوین کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی، گفتنی است، دریافت اطلاعات بیشتر و انجام تمامی مراحل ثبت‌نام اعم از تکمیل فرم و بارگذاری پایان‌نامه‌ها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه جشنواره به آدرس www.isba.ir امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال استفاده شود
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • انتقادات برخی مربیان سازنده کشتی؛ قدرتی که منطق ندارد
  • سوال روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در فارس مطرح شد
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • یوناما: مهاجرین افغان از پاکستان به اجبار اخراج نشوند
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان رونمایی شد
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟