Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح دوشنبه با حضور فریدون اصفهانیان مسئول کمیته داوران فدراسیون فوتبال و میرشهاب مومنی نایب رئیس  هیات فوتبال گیلان کلاس توجیهی برای داوران و کمک داوران پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال فصل ۹۸-۹۷ در مجموعه آموزشی، فرهنگی و رفاهی زیباکنار شهرستان رشت آغاز شد.

در این دوره توجیهی ۲۴ داور اصلی، ۵ داور ذخیره، ۴۸ کمک داور و ۶ کمک داور ذخیره حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس این دوره توجیهی «والنتین ایوانف» مدرس فیفا است که روز دوشنبه تا جمعه در رشت برگزار می شود.

همچنین بعدازظهر روز گذشته تست آمادگی جسمانی مطابق با معیارهای فیفا از نمامی حاضران در این دوره توجیهی در ورزشگاه سردار جنگل رشت گرفته شد.

کمیل غلامی داوربین المللی، مرتضی کاظمیان و عسگر محمدی(کمک داور) از استان گیلان در این دوره حضور دارند.

این دوره تا روز جمعه ۲۹ تیرماه ادامه دارد.

کد خبر 4349354

منبع: مهر

کلیدواژه: برگزاری دوره آموزشی رشت فدراسیون فوتبال فریدون اصفهانیان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس دستورالعمل اعلامی آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعداد‌های درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان (داخل و خارج از کشور) قرار می‌گیرد. 

ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ تا روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حامی بزرگ بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد