Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیام‌رسان‌های ایرانی مدتی است که مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند و روز به روز تعداد کاربران آنها در حال افزایش است. کانال رسمی پیام‌رسان بله نیز امروز اعلام کرد که تعداد کاربرانش از مرز 2 میلیون عبور کرده است.

در ادامه متن ارسالی بله در کانال رسمی‌ این پیام‌رسان را مشاهده می‌کنید:

" در یک سال گذشته برای «بله» بیش از افزایش اسمی تعداد عضویت‌ها، افزایش اعضای فعال اهمیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هدف با رشد آرام و طبیعی ممکن می‌شود که بیش از تبلیغات بر تجربه‌ی کاربری و حفظ پایداری سامانه تکیه دارد. در این مسیر جذب کاربرانی برای ما اولویت دارند که این پلتفرم را دوست داشته باشند و به آن افتخار کنند.

بهترین شکل تبلیغ این پلتفرم، تبلیغ فرد به فرد و چهره به چهره است؛ بیش از همه روی حمایت و تبلیغ شما کاربران عزیز «بله» حساب کرده‌ایم. ممنون که با فعالیت در این شبکه، تحمل ضعف‌های موقت و ارسال بازخوردها به تیم توسعه، به رشد این پلتفرم کمک می‌کنید. "

انتهای پیام/

 «بله» دو میلیونی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بله فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: با بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دو هزار و ۱۱۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته فاسد جمع‌آوری و معدوم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حسن ذبیحی بعد از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: موالید شهرستان اردستان در سال 1401 تعداد 429 مورد بوده است و در سال 1402تعداد 399 نفر بوده‌اند که این کاهش را نشان می‌دهد اما رشد جمعیتمان نسبت به موالید و نسبت به مرگ و میر افزایش داشته است و از این رو در سال گذشته نسبت به سال 1401 رشد بهتر شده است.

وی افزود: موضوع جوانی جمعیت که مهمترین مسئله فعلی است باید گفت باروری کلی بر اساس سامانه سیب خیلی بهتر شده است و عدد باروری شهرستان اردستان طبق سامانه حدود 1.44 است و نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته‌ایم و نسبت به آمار پنج ساله موالیدمان افزایش داشته که این می‌تواند خبر خوبی برای شهرستان اردستان باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: شعار اصلی هفته سلامت با نام سلامت و مشارکت با مردم است که با پشت میز نشستن درست نمی‌شود و با شبکه‌سازی و میدانی و مشارکت مردم موضوع جوانی جمعیت محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: در سال گذشته تعداد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی سه هزار و 740 مورد بوده که 258 اخطار صادر و 11 مورد پلمب صورت گرفته است و دو هزار و 110 کیلو گرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد جمع آوری و معدوم شده است.

وی ابراز داشت: موضوع بهداشت دهان و دندان در سال گذشته میانگین تعداد ترمیم دندان در سال گذشته سنین شش تا 14 سال که به صورت رایگان بوده است 198 مورد بوده و نسبت به سال قلش 30 درصد افزایش داشته است و میانگین خدمات بین موارد دانپزشکی یک هزار و 390 مورد بوده که 30 درصد افزایش داشته است و خدمات در حال حاضر به گروه شش تا 14 سال و زنان باردار رایگان انجام می‌شود.

81 هزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در استان تهران معدوم شد

ذبیحی با اشاره به موضوع واحد بهداشت و روان در سال گذشته بیان کرد: تعداد 9 هزار و 850 نفر را در مراکز جامع سلامت از نظر مصرف دخانیات، مواد و الکل غربالگری کرده‌اند و 573 مورد آن مثبت بوده است و 230 نفر هم مشاور روانپزشکی دریافت کرده‌اند و 10 هزار و 200 نفر هم در موضوع سلامت روان مورد قرار گرفته‌اند که 267 نفر آنان تحت درمان و مشاوره قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/802

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک
  • تاثیر فالوور فیک روی پیج‌های فروشگاهی
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت