Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:52:30 GMT

کشف ۴۳ هزار پاکت تنباکو در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۲۴۷۳

کشف ۴۳ هزار پاکت تنباکو در بندرعباس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس  ،سرهنگ علی اصغر عبادی نیک رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان گفت: ۴۳ هزار و ۴۰۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای قاچاق دپو شده  در بندرعباس کشف شد.
وی افزود:در طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه مقادیر زیادی تنباکو قاچاق در منزلی در شهرستان بندرعباس دپو شده، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان گفت:: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس منزل را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آن ۴۳ هزار و ۴۰۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای قاچاق کشف کردند.

سرهنگ علی اصغر عبادی نیک افزود: ارزش محموله مکشوفه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی کارشناسان برآورد شده است.
وی گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.
انتهای پیام/ز


کشف تنباکو در بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد

سرهنگ  محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق