Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: امت اسلامی آینده درخشان را به تعبیر قرآن به ارث خواهد برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  حجت الاسلام حیدری زاد امروز در اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در ارومیه اظهار کرد:دشمنان به خیال خام خود می خواهند امت ما را از نظام جدا کنند اما زهی خیال باطل، این امت پیمانش را با امام خود و با این نظام مقدس به خون خود امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مگر می شود دلدادگان سیدالشهدا (ع) و زینب کبری (س) این امانت را به نااهلان بدهند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی تصریح کرد: پیام این جمع به نااهلان این است ما با تمام وجود در برابر نقشه های شما خواهیم ایستاد.

وی ابراز داشت: پیام ما به دولت مردان ما به مجلس ما به دستگاه های قضایی ما به دستگاه های فرهنگی و آموزشی ما این است که بهتر از این با طراوت تر از این برای دفاع از ارزش ها به میدان بیاید.

حجت الاسلام حیدری زاد در ادامه گفت: ملت انقلابی ما از هیچگاه این عذر را نمی پذیرد که در دفاع از ارزش های دین کوتاهی بکند.

وی ضمن بیان این که این ملت هم صبور است و هم بصیر و این علم را جز این افراد نمی توانند بر دوش بگیرند، خاطرنشان کرد: این ۴۰ سال تازه شروع این انقلاب است.ما آینده درخشان را به تعبیر قرآن به ارث خواهیم برد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   متن این بیانیه به شرح زیر است:

بدینوسیله ما مسیحیان آشوری و کلدانی ارومیه ضمن تسلیت به خانواده های شهدای مظلوم غزه اقدام اخیر آمریکا و اسرائیل به دست کشیش مجهول الهویه سوئدی مبنی بر سوزاندن قرآن کریم که باهدف به حاشیه راندن جنبش دانشجویان اروپایی و آمریکایی در حمایت از دانشجویان غزه انجام پذیرفته است  را محکوم کرده از دولتهای اروپایی می خواهیم ضمن متوقف نمودن چنین حرکات فاجعه باری مشی مسلمین و مسیحیان ایرانی در زندگی مسالمت آمیز و احترام متقابل را سرمشق خود قرار دهند  ومتذکر می شویم بروز چنین فجایعی نه تنها سنخیتی با آزادی بیان نداشته بلکه نمود بارز تهدید و وتوهین به کلیت جامعه و زمینه ساز دشمنی و بحران های اجتماعی شدیدی در آینده همان کشورهای خواهد بود.

در پایان از درگاه خدواند متعال صلح و امنیت برای عموم جهانیان را مسئلت می نماییم.

کلیسای آشوری و کلدانی کاتولیک ارومیه –کشکیش هرمز اصلانی

کلیسای شرق آشوری ارومیه –کشیش دایاوش عزیزیان

کلیسای انجیلی ارومیه-کشیش ایلیا یادگار

انجمن آشوریان ارومیه و حومه

دیگر خبرها

  • چشم انتظاری تاریخ بر بالین ریسباف پیر؛ رویای اصفهان تعبیر می‌شود
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • مطهری؛ مدافع کیان سیاسی قرآن کریم
  • صهیونیست‌ها ناچارند تسلیم شوند
  • «معلم» پیام آور سعادت انسان‌ها است