Web Analytics Made Easy - Statcounter

امسال جشنواره‌ فیلم لانگ آیلند بیشتر تمرکزش وی نمایش آثار کوتاه و سینمایی مستقل از سراسر جهان است و فیلم «کوپال» به کارگردانی کاظم ملایی در بخش آثار سینمایی این جشنواره با ۱۴ فیلم از کشورهایی چون اسپانیا، آرژانتین، آمریکا، بریتانیا، سوئیس، اسکاتلند، آلبانی، مکزیک، استرالیا و ... به رقابت می‌پردازد.

«کوپال» که این روزها در گروه سینمایی «هنروتجربه» در حال اکران است همچنان به حضور جشنواره‌ای خود ادامه داده و هفته‌ آینده نیز در بخش «موج بعدی سینما از ایران» در هجدهمین جشنواره‌ بین‌المللی افق‌های نوی لهستان به نمایش درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و یکمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم لانگ آیلند روز ۱۹ جولای (۲۸ تیرماه) در بلمورز نیویورک به کار خود پایان خواهد داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جهان رقابت لهستان نیویورک فیلم سینمایی کوپال فستیوال بین المللی جشنواره آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با ۵ فیلم‌نامه موافقت کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم‌نامه‌های: «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • قدرت روشنگری آثار هنری علیه اسرائیل
  • نمایش آثار آیینی محوطه‌های باستانی در اردبیل
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است