Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شهامت هدایت با بیان اینکه آبگرمکن های توزیعی از مدرن ترین آبگرمکن های خورشیدی است، اظهار کرد: با این کار مردم منطقه در حفاظت از منابع طبیعی و جنگلی پیشقدم بوده و از قطع درختان جلوگیری می شود.

وی بیان کرد: ساکنان مناطق جنگلی بیشتر اوقات برای تامین آتش مورد نیاز خود اقدام به قطع درختان می کنند که در دراز مدت آسیب زیادی به جنگل وارد می شود و امیدواریم با توزیع آبگرمکن های خورشیدی دیگر شاهد قطع درختی در این مناطق نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ظرفیت این آبگرمکن ها ۲۰۰ لیتر است که با استفاده روستاییان و ساکنان مناطق جنگلی از آن نیاز آنها به آبگرم در طول روز تامین می شود.

 

46

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان اردبیل جنگل حفاظت از منابع طبیعی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مناطق جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان

ایسنا/خوزستان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، بیش از ۲۳۰ تن اقلام ضروری در این شهرستان تامین شده و در حال توزیع است.

علی شکاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از جمله اقلامی که برای توزیع در این شهرستان تامین شده می‌توان به ۸۸ تن برنج دانه بلند هندی، ۱۶ تن برنج تایلندی، ۹۶ تن شکر خانوار، ۱۰ تن شکر صنف و صنعت، ۱۹ تن مرغ منجمد و ۶ تن گوشت منجمد گوساله اشاره کرد.

وی افزود:  این اقلام با هدف کنترل قیمت در بازار در ۴ واحد صنفی این شهرستان توزیع مردمی شده است.

شکاری مهمترین هدف ستاد تنظیم بازار را تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی برشمرد و اظهار کرد: به منظور مقابله با گران فروشی و احتکار اقلام و کالاهای اساسی، بازدید از فروشگاه‌های مرتبط توسط بازرسین این مدیریت به صورت مستمر انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی هندیجان بیان کرد: رصد و کنترل به تنهایی نمی‌تواند مانعی برای گرانی در بازار باشد بلکه تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار نیز از موارد ضروری برای کنترل قیمت در بازار محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ هزار اصله نهال توت در بین نوغانداران خراسان شمالی 
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • توزیع بیش از ۲ هزار تن کود یارانه‌ای در اشنویه 
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • تامین و توزیع کود شیمیایی در مازندران
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • هشدارمحیط زیست گیلان/ از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خود داری کنید