Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطاء الله زمانی، دوشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح های عمران روستایی در شهرستان جهرم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 226 هزار و 900 واحد مسکونی در استان فارس و 11هزار و 984 واحد در شهرستان جهرم در برابر حوادث مقاوم سازی شده است.
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اظهار داشت: تهیه و اجرای طرح های هادی نیز در استان فارس جلوتر از متوسط کشور است به گونه ای که این طرح ها در یک هزار و 264 روستای این استان اجرا شده که 54.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درصد از روستاهای استان را شامل می شود.
زمانی اضافه کرد: همچنین صد در صد روستاهای استان فارس دارای طرح هادی هستند و این طرح ها برای 2 هزار و 338 روستای بالای 20 خانوار این استان تهیه شده است.
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: افزون بر این 14.3درصد از خانوارهای شهری در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و 65.6 درصد از خانوارهای روستایی این استان از مزایای اعطای اسناد مالکیت بهره مند شده اند.
زمانی در بخش دیگری از سخنان خود به اعطای تسهیلات و کمک بلا عوض به خسارت دیدگان سیل سال 95 در استان فارس اشاره کرد و گفت: تا کنون 164میلیارد و 454 میلیون ریال به سه هزار و 321 متقاضی پرداخت شده است.
6113 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان فارس سیل مسکن روستایی جلوتر جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد

رضا افلاطونی رئیس سازمان امور اراضی گفت: هرگونه الحاق زمین به طرح هادی روستایی مستلزم دریافت مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها است.

او افزود: دفاتر مختلف سازمان باید نشست‌هایی با بخش‌های متناظر خود در مدیریت‌های امور اراضی استان برگزار کنند و بر فعالیت آنان‌ نظارت کنند و ایرادهای کار رفع شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور ادامه داد: نظارت بر طرح‌های معاف از عوارض مانند گلخانه‌ها با دقت و حساسیت زیاد انجام شود تا انحراف از طرح‌ها صورت نگیرد.

به گفته او، تخصیص اراضی کشاورزی درجه یک و دو برای هر فعالیتی جز کشاورزی ممنوع است و همه استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند. 

افلاطونی گفت: هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا برای ۳۴ شهرستان حساس در کشور نیز فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی منصوب شود تا بتوانیم با تغییر کاربری‌های غیرمجاز برخورد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد