Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بادامی نجات روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهروندان برگزیده الگوی جامعه هستند و بهره مندی از تجربه و توان آنها دربرنامه ها و اهداف آموزش شهروندی حایز اهمیت است.
وی اضافه کرد: از شروع کار جشنواره نزدیک به یک هزار تن ثبت نام کردند و پس از پالایش اولیه به 700 تن رسید و سپس با برگزاری 20 جلسه با حضور اساتید برجسته دانشگاهی و اعضای شورای اسلامی شهر همدان 170 تن انتخاب شدند تا در مرحله نهایی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بادامی نجات خاطرنشان کرد: این جشنواره سوم شهریورماه همزماه با روز همدان برگزار می شود و 6 شاخص مهم برای انتخاب نفرات برگزیده تعیین شده است.
وی افزود: حوزه فعالیت های مدنی بیشترین ثبت نامی و گزینش را داشته ایم و قرار است 60 شهروند برگزیده انتخاب شوند که 10 شهروند جزو برترین معرفی می شوند.

** برگزاری جشنواره عکس شهروندان برگزیده
دبیر جشنواره عکس شهروندان برگزیده نیز در این نشست گفت: آحاد مردم می توانند در بخش جشنواره عکس شهروندان برگزیده شرکت کنند.
لیلا یوسفی افزود: شروع جشنواره عکس از امروز دوشنبه است و تا 15 مردادماه امسال فرصت ارسال عکس دارند.
وی اضافه کرد: این جشنواره در 2 بخش حرفه ای و عکاسی با تلفن همراه برگزار می شود که جوایز نفیس برای آن در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: همه عکاسان آماتور و حرفه ای مجاز به شرکت در این جشنواره هستند.

** فرهنگ پارامتر مهم مدیریت شهری است
شهردار همدان نیز در این نشست گفت: مقوله فرهنگ پارامتر مهم مدیریت شهری است و جشنواره شهروندان برگزیده نیز در چارچوب معیارهای فرهنگی - اجتماعی برگزار می شود.
عباس صوفی با تاکید بر اینکه تببین فرهنگ رفتار شهروندان در حوزه های مختلف یکی از مهمترین هدف های شکل گیری آموزش های شهروندی است، گفت: خبرنگاران نقش بسزایی در توسعه و برجسته سازی مقوله های فرهنگی و اجتماعی و کمک به آموزش های شهروندی دارند.
وی با تقدیر از برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده گفت: همه ساله این گلایه مندی بود که در روز همدان برنامه هدفداری از سوی شهرداری برگزار نمی شود و از این پس می توان جشنواره شهروندان برگزیده را به روز سوم شهریورماه همزمان با روز همدان در تاریخ برنامه های اجرایی شورا و شهرداری ثبت کرد.
وی خاطرنشان کرد: هدف از این جشنواره معرفی الگوهای برجسته عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی شهر همدان است ضمن اینکه شهروندان افتخاری که اصالت همدانی ندارند اما جزو افتخارات این شهر به شمار می روند نیز تقدیر خواهند شد.
** تکریم از شهروندان وظیفه ذاتی شهرداری است
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان نیز در این نشست گفت: تکریم از شهروندان وظیفه ذاتی شهرداری است که در قالب جشنواره شهروندان برگزیده به شکل باشکوه از سوی شورا و شهرداری برگزار خواهد شد.
سعید خوشبخت افزود: برگزیدگان جشنواره شهروندی در واقع منتخب و الگوهای رفتاری شهروندان هستند.
وی بیان کرد: در عرصه مدیریت شهری هر اندازه که تعداد شهروندان برگزیده بیشتر شود، امورات شهری بهتر اداره خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران نیز شهروندان برگزیده به شمار می روند چر که بدون ادعا و مبتنی بر اخلاق حرفه ای رسانه به وظیفه خود در قبال آگاه سازی مردم می پردازند.
جشنواره شهروندان برگزیده سوم شهریورماه همزمان با روز همدان برگزار می شود.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اعضای شورای اسلامی شهر جامعه سرمایه شهرداری فرهنگی و اجتماعی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی

در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی از بین ۱۶۹ اثر ارسال شده از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره، ۴۰ اثر به مرحله فینال راه پیدا کردند و به رقابت پرداختند که در نهایت از مجموع آثار ارسالی، ۱۸ اثر، رأی هیئت داوران را به خود جلب کرده و برگزیده شدند.

در این جشنواره اثر دختر شیرزاد یهودی و امام رضا (ع) به نویسندگی، کارگردانی و تنظیم موسیقی علی افسری‌نژاد از هنرمندان شهرستان سیرجان با بهره‌گیری از قواعد هنر فاخر شبیه‌خوانی، موفق شد با بالاترین امتیاز و رأی به عنوان یکی از ۴ اثر ویژه و یکی از ١٨ اثر برگزیده در جشنواره ملی رضوی معرفی شود.

بازیگران و هنرمندان این اثر، به ترتیب ورود به صحنه، سجاد پورخسروانی (نوازنده ترومپت)، رضا گلزاری (نوازنده کوبه‌ای)، علی محمودآبادی (بازیگر)، علی افسری‌نژاد، فرشید خدامی (بازیگر)، اسماعیل حافظی (بازیگر)، سیدصادق شهیدی (بازیگر، مسئول تدارکات و طراح اکسسوار و صحنه) و سید مرتضی سید موسوی (بازیگر) بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • سامانه ۱۳۷ پلی دو طرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • انقلاب شهری با حرکت به سمت محله‌های هوشمند