Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود -  آخرین آمارها نشان می‌دهند که چگونه در سال 2017 لیونل مسی در جدول پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان از کریستیانو رونالدو سبقت گرفته و در صدر ایستاده است.

 به گزارش سایت نود، به لطف عقد قراردادهای اسپانسری با شرکت‌هایی نظیر آدیداس، گاتورید، پپسی، اوردو، هوآوی و هاوکرز، کاپیتان تیم ملی آرژانتین راه‌های متعددی برای اضافه کردن به درآمد سالانه‌اش از بارسلونا پیدا کرده است و انتظار می‌رود که این درآمد‌ها با افتتاح پارکی به نام او در چین افزایش هم پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام نشریه فوربس، عقد چنین قراردادهایی سبب شده است که مسی در یک سال میلادی گذشته 111 میلیون دلار آمریکا درآمد داشته باشد.

در همین مدت اما کریستیانو رونالدو از محل عقد قراردادهای اسپانسری با شرکت‌هایی همچون نایکی، هربال‌لایف، EA‌ اسپورتس، امریکن توریستر و البته هتل‌ها، پوشاک و عطرهای برند خودش 108 میلیون دلار آمریکا درآمد داشته است.

براساس این گزارش، در لیست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا اما فلوید می‌ودر، بوکسور معروف آمریکایی به لطف قراردادهای تجاری و جوایز مالی‌اش که مجموعاً به 285 میلیون دلار آمریکا رسید، در صدر قرار دارد و مسی در این رده‌بندی در میان دیگر چهره‌های ورزشی و هنری پردرآمد جهان در رده هشتم قرار دارد.

بارسلونا در ماه نوامبر با مسی قراردادی جدیدی بست که به موجب آن حقوق این بازیکن 30 ساله به نزدیک 80 میلیون دلار در سال (ناخالص) افزایش پیدا کرد هرچند رونالدو هم با قرارداد اخیرش با یوونتوس درآمد خود را به درآمد سالانه رقیب آرژانتینی‌اش نزدیک کرده است. گفته می‌شود که رونالدو بابت چهار سال حضورش در تورین 120 میلیون پوند حقوق (خالص) خواهد گرفت.

 1977

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی بارسلونا اختصاصی رونالدو ویژه لیونل مسی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند

به گزارش همشهری آنلاین به طور قطع دروازه بان دوم تیم پرسپولیس در این فصل است و پرسپولیس نه تنها دروازه بان دیگری نگرفت، بلکه در سه بازی او را به میدان فرستاد و نتیجه مثبتی گرفت.

درباره این فوتبالیست جوان قزوینی باید گفت او چند بار در هفته با اتومبیل خود در جاده تهران به قزوین تردد می کند. مسیری حدود ۴۰۰ کیلومتری (رفت و برگشت) که بیشتر از ۵ ساعت وقت او را برای رفت و برگشت به تهران می گیرد. این مسیر ضمن ایجاد خستگی مفرط برای یک فوتبالیست جوان، بسیار هم خطرناک است و می تواند خدای ناکرده منجر به تصادف شود که البته امیدواریم این جوان همیشه سلامت بماند.

به هر حال باشگاه پرسپولیس باید فکری برای اسکان این بازیکن جوان کند و به یاد داشته باشد که با این همه تشکیلات عریض و طویل حرفه ای در فوتبال ایران و پول هایی که رد و بدل می شود، عدم رسیدگی به این مشکل به جایگاه و اعتبار باشگاه پرسپولیس خدشه وارد می آورد.

کد خبر 845335 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید
  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • در زمینه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم |‌ قرارهای منجر به بازداشت ما کماکان زیاد است
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی