Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@13:59:33 GMT

بازار خودرو به ثبات رسيده است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۲۶۴۳

بازار خودرو به ثبات رسيده است

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - رييس سازمان گسترش و نوسازي صنايع کشور گفت: بازار خودرو با اقدام ها و برنامه هاي اجرايي به ثبات نسبي رسيده و اکنون از التهاب هاي اخير آن کاسته شده است.

به گزارش ايرنا، منصور معظمي روز سه شنبه در جريان سفر به مشگين شهر استان اردبيل افزود: پايش و نظارت بر بازار خودرو ادامه دارد و با افرادي که سعي در التهاب بازار داشته باشند برخورد جدي مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به خروج آمريکا از برجام و اعمال تحريم هاي ظالمانه از سرمايه گذاران و کارآفرينان به عنوان سربازان جبهه اقتصادي نام برد و از حمايت همه جانبه وزارت صنعت، معدن و تجارت از سرمايه گذاران خبر داد.
معاون وزير صنعت به اجراي طرح بزرگ صنعتي در شهرستان مشگين شهر اشاره کرد و افزود: اين طرح بزرگ با همکاري سرمايه گذار بخش خصوصي اجرا مي شود و نقش مهمي در توسعه اقتصادي استان اردبيل بويژه شهرستان مشگين شهر خواهد داشت.
معظمي درباره اين طرح گفت: مطالعه و بررسي هاي نخستين به هماره نشست هاي مختلف با سرمايه گذار خارجي آغاز شده و بزودي جزييات آن به اطلاع مردم خواهد رسيد.
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت همچنين در بازديد از کارخانه کاميون سازي مشگين شهر ساخت اين واحد صنعتي بزرگ را به عنوان فرصت طلايي و ارزشمند براي رشد و شکوفايي اقتصاد استان اردبيل توصيف کرد.
مشگين شهر در شمال اردبيل واقع است.
7117/6016
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ب ام و E30 M3؛ یکی از جذاب ترین طراحی ها در صنعت خودرو (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور رویداد صنعت مالی ایران در مرداد
  • ب ام و E30 M3؛ یکی از جذاب ترین طراحی ها در صنعت خودرو (عکس)
  • بهره‌برداری از «کوه نور صفه» در اصفهان/ ۱۰۰ میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری داشتیم
  • نگاهی بنیادی به شرکت‌های صنعت دارویی در بازار سرمایه
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • ◄ منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی