Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، استاندار خوزستان در ابتدا به ظرفیت های ویژه این استان و پیشینه تجاری و بازرگانی درخشان این استان اشاره کرد و اظهار داشت: خوزستان از دیرباز مرکز تجاری، بازرگانی ویژه ای بوده است. اولین سیستم های آب، فاضلاب، پمپ بنزین، تولید برق و ... در خوزستان احداث شد که آن هم به خاطر استخراج نفت و وجود این نعمت الهی در این خطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شریعتی با اشاره به نقش موثر شبکه دو اظهار داشت: شبکه دو یک شبکه اجتماعی است از این رو می تواند در معرفی ظرفیت ها و نیازهای استان بسیار تاثیرگذار باشد. در گذشته مسائل سیاسی جهت دهنده مسائل کشور بود اما امروز مسائل اجتماعی ظهور و بروز بیشتری پیدا کرده و نقش بیشتری دارد. در گذشته شاید 200، 300 نفر در کشور نقش اساسی ایفا می کردند اما امروز حوزه های اجتماعی، شبکه های دیداری و شنیداری و فضای مجازی بسیار تاثیرگذار شده اند. بنابراین این شبکه می تواند به صورت بارز، جدی و قوی به مسائلی که ذکر شد بپردازد. ایفای این نقش به امنیت ملی، توسعه خوزستان، بهبود شرایط شهروندان و ... کمک می کند. خوزستان هر چقدر بهتر و بیشتر دیده شود در توسعه، عمران، آبادانی و امنیت آن تاثیر بیشتری خواهد داشت که رسانه ملی به ویژه شبکه دو در این میان می تواند نقش پررنگی داشته باشد.

محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه دو نیز در ادامه اظهار داشت: « خوزستان حداقل به سه دلیل جایگاهی رفیع در دل و جان ما دارد. اول آن که یک مرکز تمدنی کهن ایرانی حتی پیش از آمدن آریایی ها به این سرزمین بوده است. دوم مدخل و دروازه های اصلی ورود اهل بیت (ع) به ایران که موجب عزت و عظمت ما شده اند از این خطه بوده است و در آخر زخمی که از هشت سال تجاوز ددمنشانه دشمنان عنود در دوران دفاع مقدس بر پیکر این دیار نجیب نشست و مقاومت بی مانندی که از خود به نمایش گذاشت. جایگاه خوزستان در امنیت و اقتصاد کشور، حتی وجوه فرهنگی و اجتماعی نیز در گستره ملی غیر قابل انکار است. وجود قوم عرب دل سپرده به اسلام، اهل بیت (ع) و ایران در خوزستان به لحاظ افزایش ضریب امنیتی و در عین حال اثرگذاری در منطقه یک ظرفیت بسیار ارزشمند و والا است.»

جعفری جلوه با بیان اینکه به دلایل مختلف باید کارهای ویژه ای در خوزستان صورت بگیرد؛ تاکید کرد: « به دلیل جبران زخم های فرود آمده بر پیکر این منطقه و مردمی که تاوان دادند و سپر بلای ایران شدند؛ همه ایران باید برای خوزستان تلاش کند.»

وی با اشاره به برنامه های مختلف و گروه های برنامه ساز شبکه دو در ادامه افزود: « برخی برنامه های ما استعداد این را دارند که با یک برنامه ریزی همه جانبه و به هم پیوسته در توجه به مسائل استان بسیار موثر باشند. برنامه صبحگاهی «از فراز الوند» همچنین برنامه «زنده باد زندگی» که اخیرا نیز میزبان امام جمعه و فرماندار محترم خرمشهر بود. مستند «غوغای بی هیاهو» که در این ایام به بختیاری‌ها و اعراب خوزستان تعلق داشت و یا برنامه «از آسمان» که به شهدای مدافع حرم این استان اعم از فارس، بختیاری و عرب پرداخته است.

برنامه‌های «تصویر زندگی» و «عصر خانواده» با ظرفیت‌های خاصی که از آن برخوردارند
حتی می توان یک مستند ویژه برای خوزستان پیش بینی کرد با همان کیفت «غوغای بی هیاهو» که به صورت اختصاصی به نواحی و اقالیم مختلف و کلیت جغرافیای خوزستان از مناطق کوهستانی تا جلگه، ساحل و دریا و غرب و شرق، مناطق بختیاری نشین و عرب نشین و ... بپردازد و یا یک جنگ شبانه ویژه برای استانی که شب های زنده ای دارد.

ساخت مستند خط لوله عظیم انتقال آب غدیر نیز اهمیت فوق العاده ای دارد به ویژه به واسطه نقش بسیار فداکارانه مردم و جهادگران که از پا ننشستند تا کار را در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسانند.

در پایان جلسه مقرر شد تفاهم نامه ای در خصوص تعامل بیشتر رسانه ای فی مابین استانداری خوزستان و شبکه دو سیما تدوین شود تا روند انعکاس بهتر اقدامات صورت گرفته پیرامون رفع نیازهای استان خوزستان و تمرکز هر چه بیشتر بر ظرفیت های ویژه استان شتاب بیشتری یابد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امنیت ملی برق روابط عمومی فرهنگی و اجتماعی نفت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «رخنه» به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی علی غفاری در ابتدای پروژه و سپس حمیدرضا لوافی، در ۳۰ قسمت در گروه تولیدات حادثه‌ای مرکز سیمافیلم تولید شده است.

داستان سریال «رخنه» مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره‌بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان روبه‌رو می‌شود.

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عوامل مجموعه «رخنه» عبارتند از: مریم امینی نویسنده، شهرام نجاریان مدیرتصویربرداری، حدیث نیکرو مدیر برنامه ریزی، شهرام متولی باشی صدابردار، هومن معصومی طراح صحنه، حسین زندباف و محمدمصطفی رجبی تدوین و آلبرت آراکلیان موسیقی.

سریال «رخنه» از امشب سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کیانوش عیاری: سریال «۸۷ متر» از شبکه یک روی آنتن می‌رود اعلام برنامه‌های نمایشگاه کتاب در تلویزیون

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و حوزه علمیه خواهران قزوین
  • سریال ۸۷ به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • مجری پرحاشیه سیما کنار رفت!محمدرضا شهبازی کیست؟
  • امتداد مهارت آموزی با مشارکت فنی و حرفه‌ای در شبکه آموزش سیما
  • پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب
  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود