Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:56:12 GMT

فرشچی از محیط زیست به سفارت ایران در فنلاند می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۲۸۵۹

فرشچی از محیط زیست به سفارت ایران در فنلاند می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست درباره شایعات اخیر درباره رفتنش از سازمان محیط زیست و تصدی سفارت ایران در سوئد گفت: محل ماموریت پیشنهادی جهت سفارت، فنلاند است و نه سوئد، اما انتخابم به عنوان سفیر ایران در فنلاند هم همچنان مراحل اداری را طی می‌کند.

پروین فرشچی  در پاسخ به این که آیا رفتنش از سازمان محیط زیست به دلیل دوتابعیتی بودنش است این موضوع را تکذیب کرد و تاکید کرد که هنوز اگرمانش جهت تصدی سفارت ایران در فنلاند را دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌ها پیشتر با طرح دوتابعیتی بودن فرشچی از رفتن او از معاونت دریای سازمان محیط زیست خبر داده بودند. فرشچی به مدت پنج سال این سمت را عهده‌دار بود و تنها معاون ابتکار به شمار می‌رفت که از زمان ریاست عیسی کلانتری بر سازمان محیط زیست از سمت خود برکنار نشد. 

کد خبر 4349436

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان محیط زیست فنلاند معاونت دریایی سازمان محیط زیست شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران سازمان تامین اجتماعی بیمه ترافیک سرهنگ نادر رحمانی سازمان حج و زیارت مجلس شورای اسلامی پلیس راهور سازمان بیمه سلامت محسن هاشمی مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری

سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست کشور در آیین افتتاح این رویداد ملی گفت: اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری اولین دستاورد این نشست بود.

بیشتر بخوانید

ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست در شهرکرد

وی افزود: چهارمحال و بختیاری با وجود ظرفیت‌های بالای زیستی از جمله استان‌های پیشرو در حفظ محیط‌زیست زیست و منابع این حوزه است که تشکیل دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست در این استان گام موثری برای مشارکت‌های مردمی، نهادها، سازمان‌ها و گروه‌های فعال مردمی از سراسر کشور را فراهم خواهدکرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سالانه ۱۰ میلیارد مترمعکب آب از کشور خارج می‌شود
  • تاکید ایران بر آمادگی دفاعی در جهت صیانت از منافع
  • همایش ملی دانش محیط‌زیست ایران برگزار شد
  • بالغ بر ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی دانش محیط‌زیست ایران رسید
  • اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری
  • تغییر جدید در پیراهن تیم ملی فوتبال ایران
  • نامه رئیس سازمان محیط‌زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز
  • نامه رئیس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز
  • نامه رییس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس کشی جاده مرگ یوز
  • رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه قرق‌های شکار