Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@07:42:22 GMT

روایتی از ساده‌زیستی در «خانواده دکتر ماهان» +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۲۹۴۶

روایتی از ساده‌زیستی در «خانواده دکتر ماهان» +عکس

تصویربرداری سریال تلویزیونی "خانواده دکتر ماهان" به کارگردانی علی محمد قاسمی و تهیه‌کنندگی بهروز خوش رزم در استان مازندران ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران پویا: "خانواده دکتر ماهان" نوشته نسیم خُراشادی زاده است و تولید این اثر تلویزیونی به کارگردانی علی محمد قاسمی در بخش‌هایی از استان مازندران ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه سریال خانواده دکتر ماهان به کارگردانی علی محمد قاسمی این روز‌ها در مازندران در تدارک به اتمام رساندن این سریال هستند. این مجموعه تلویزیونی کاری از گروه نوجوان سیما فیلم است و پیشتر تصویربرداری بخش‌های مربوط به تهران این سریال با کارگردانی راما قویدل اوایل امسال به پایان رسیده بود.

امین زندگانی، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، ارسطو خوش رزم، بهرام شاه محمدلو، سعید امیرسلیمانی، رویا افشار، شهروز ابراهیمی، فریده دریامج، به همراه کیمیا حسینی، عرفان برزین و ژیار محمدزاده (بازیگران خردسال) بازیگران سریال تلویزیونی خانواده دکتر ماهان هستند که در تهران جلوی دروبین رفتند.

علاوه بر این بازیگران که برخی از آنان این روز‌ها در استان مازندران حضور دارند، بازیگرانی همچون داوود فتحعلی بیگی، خیام وقارکاشانی، فهیمه امن‌زاده، ملیحه گلشن موسوی، امیر سفیری، حسین پرستار، مهدیه نساج، اسماعیل موحدی، لبخند بدیعی، سامرند معروفی، ابوالفضل شاه کرم، آوا دارویت، حمیدرضا محمدی، امیر حامد، حدیث نیک‌رو، فراز محمدی تبار، محمدحسن حسینیان، کیوان محمدی‌نژاد، کمیل علیپور، میلاد عرب عامری و سعید ترکمان جلوی دوربین رفته‌اند.

خانواده دکتر ماهان داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده‌زیستی داوطلبانه دعوت می‌کند. این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام‌بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت‌هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است. از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

بهروز خوش روزم تهیه کننده این سریال نیز پیشتر ساخت سریال‌هایی همچون روزی روزگاری را در کارنامه هنری خود داشته است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003XuP

منبع: فردا

کلیدواژه: خانواده دکتر ماهان سریال بازیگران تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار‌های ساده، اما مهم آتش‌نشانی برای سفر‌های نوروزی

آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی درباره نکاتی که باید در ایام نوروز مورد توجه قرار گیرند؛ گفت: در تعطیلات نوروز، بیشتر هموطنان ما به سفر می‌روند تا خستگی کل سال را از تن به در کنند اما چند نکته درباره سفر رفتن وجود دارد که همه باید به آنها توجه کنند.

وی با اشاره به اقداماتی که باید قبل از شروع سفر به آن توجه کرد؛ افزود: قبل از شروع سفر، فلکه اصلی آب و گاز را ببندید. همچنین از خاموش بودن کنتور برق اطمینان حاصل کنید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره اینکه برق در قسمتی از خانه باید روشن بماند؛ ادامه داد: به عنوان مثال یخچال باید در برق بمانند زیرا مواد خوراکی داخل آن در صورت خاموشی، فاسد می‌شوند. به همین جهت می‌توان فیوز برق قسمت آشپزخانه را روشن گذاشت و بقیه قسمت‌ها را خاموش کرد.

ملکی با اشاره به قفل در منزل نیز گفت: اگر در چند روز گذشته، کلید خانه شما گم شده است؛ قبل از سفر حتما قفل واحد را عوض کنید تا با خیال راحت به سفر بروید.همچنین درهای کرکره‌ای و حفاظ ها را نیز قفل کنید.

وی با تاکید بر اینکه خانواده و بستگان باید از اطلاعات سفر شما مطلع باشند؛ افزود: به خانواده یا بستگان خود، درباره زمان شروع و پایان سفرتان اطلاع دهید. همچنین باید مقصد سفر برای بستگان شما معلوم و مشخص باشد تا در صورت نیاز از این اطلاعات استفاده کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: اگر کسی در خانه می‌ماند و همراه شما به سفر نمی‌رود، به یکی از بستگان مطمئن خود اطلاع دهید تا بتواند در زمان‌های مختلف به او سر بزند؛ مخصوصا اگر این فرد نیازمند رسیدگی است. همچنین این فرد باید کلید داشته باشد تا بتواند در مواقع اضطراری از آن استفاده کند.

ملکی درباره سلامت خودرو در طول سفر گفت: اگر با خودرو شخصی به سفر می‌روید، قبل از شروع حرکت، از سلامت آن مطمئن شوید. همچنین برخی لوازم مورد نیاز مانند زنجیرچرخ را در شهرهای برفی حتما همراه خود داشته باشید.

وی افزود: در برخی مواقع مشاهده می‌شود که کودکان و حتی گاهی بزرگسالان سر و دستان خود را از پنجره ها یا کروکی سقف خودرو بیرون می‌آورند که این کار بسیار خطرناک است؛ بنابراین باید از این رفتار جلوگیری شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: اگر هنگام سفر قصد استراحت کردن در مسیر را دارید؛ حتما در محل های امن و شناخته شده مستقر شوید. همچنین به محل‌هایی که پوشش گیاهی بسیاری دارند یا زمین های کشاورزی، وارد نشوید زیرا ممکن است سیم برق با حیوان خطرناکی آن اطراف باشد و به شما و خانواده تان آسیب بزند.

ملکی با اشاره به اقامت در کمپ ها گفت: در برخی مواقع شاهد هستیم که در ایام نوروز، به یک باره هوا سرد می‌شود و حتی بارندگی رخ می‌دهد. متاسفانه عده ای سریعا از گاز پیک‌نیکی برای گرم کردن چادرهای مسافرتی خود استفاده می‌کنند که این کار بسیار خطرناک است و سالانه تعدادی از هموطنان ما به همین شکل جان خود را بر اثر گازگرفتگی یا آتش سوزی از دست می‌دهند. همچنین عده ای در خودرو گاز پیک‌نیکی را روشن می کنند که این مسئله نیز بسیار خطرناک است. این موضوع در خودروهای سنگین بیشتر مشاهده می‌شود.

وی افزود:از قرار گرفتن در لب جاده ها، رودخانه ها، دره ها، زیر دکل های برق و ...پرهیز کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پروژه‌های بعدی برگزیدگان اسکار امسال چیست؟
  • تصاویری دیده نشده از سریال افعی تهران (عکس)
  • هشدار‌های ساده، اما مهم آتش‌نشانی برای سفر‌های نوروزی
  • بازیگر روزگار جوانی در قامت مجری/ مهدی صبایی با «صد در صد» به شبکه دو آمد
  • افشین یداللهی یک موسیقیدان شاعر بود
  • پخش بیش از ۱۰ سریال ایرانی و خارجی از شبکه‌های سیما
  • (ویدئو) سکانس مخ زنی حمید صفت در سریال «هفت سر اژد‌ها»
  • تیتراژ متفاوت (13+) سریال تلویزیونی برای ماه رمضان | فیلم
  • یک شبکه تلویزیونی تا نیمه شب سریال پخش می‌کند
  • خلق حیات در آزمایشگاه/ آیا دکتر فرانکنشتاین این بار موفق می‌شود؟