Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:59:00 GMT

مهارت فنی حلقه مفقوده اشتغال بانوان است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۳۱۱۶

مهارت فنی حلقه مفقوده اشتغال بانوان است

به گزارش ایرنا، مریم شادی وند روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح ملی مسیر کسب کار و من افزود: دانش ‌آموختگان دانشگاهی توان بکارگیری اندوخته‌ های ذهنی خود راندارند لذا از این منظر در چرخه کار و تحصیل حلقه‌‌ مفقوده وجود دارد.
وی با ذکر اینکه اشتغال در جامعه‌ ما تنها به پشت‌ میزنشینی تعریف شده، افزود: می توان جوانان را به سمت انجام فعالیت‌های درآمدزا، تولید و کارآفرینی هدایت کرد که این نیازمند وجود اراده و انگیزه شخصی در بین این افراد و برنامه ریزی هدفمند مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام با اشاره به اجرای طرح ملی مسیر کسب و کار من در استان تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح آگاه‌سازی مخاطبان از مزیت‌های اقتصادی و فرصت‌های کسب و کار بومی، آشنایی با فرآیند راه‌اندازی کسب وکار و ترغیب جوانان برای ورود به عرصه­‌ی کارآفرینی و مهارت آموزی است.
شادیوند با اشاره به اجرای طرح نوین مشاغل خانگی در قالب تفاهم‌ نامه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با جهاد دانشگاهی گفت: در این طرح برای اولین بار به اشتغال نگاه علمی شده و ابتدا موضوع بازاریابی مد نظر قرار گرفته است.
طرح ملی مسیر کسب و کار من با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و توسط بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان در 31 استان کشور و به صورت ملی در حال اجرا است.
3032/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اشتغال خانواده شادی کسب و کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • تشکر بانوان شهر زرند از پلیس برای اجرای طرح عفاف وحجاب
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله