Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا از دی ماه ۹۷ به میزبانی کشور امارات برگزار می شود. نزدیک بودن این رقابتها به جام جهانی باعث شده است تا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هر روز گزارشی از تیم های آسیایی حاضر در جام جهانی و بررسی عملکرد آنها منتشر کند.

سایت AFC در گزارش امروز سه شنبه خود عملکرد تیم ایران در روسیه را زیر ذره بین برده و به تلاش برای بهبود خط حمله تیم کارلوس کی روش برای جام ملتها اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از گزارش AFC آمده است: «تیم ملی فوتبال ایران با رنکینگ دومی در آسیا و بعد از استرالیا به جام جهانی رفت ولی بر خلاف استرالیا، تیم ملی این جام را با خوشنامی و اعتبار بسیار بالایی به اتمام رساند. ثبات سرمربیگری با کارلوس کی روش که وارد هشتمین سال فعالیتش می شود، با نمایش قدرتمند در روسیه پاداش داده شد تا جایی که ایران چند اینچ تا صعود به مرحله یک هشتم نهایی از گروه مرگ و در کنار اسپانیا و پرتغال دو قهرمان اروپا به علاوه مراکش فاصله داشت.»

کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه به مرور اتفاقات و نتایج تیم ملی در جام جهانی روسیه پرداخت.

این سایت درباره آینده تیم ملی و جام ملتهای آسیا نوشت: «مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: "ما سال فوتبالی خوبی داشتیم. جام ملتها را پیش رو داریم. بر اساس مذاکراتی که با کی روش داشتم و همچنین اتمسفر فعلی، ما می توانیم قهرمان جام ملتهای آسیا شویم."

با محک خوردن مقابل تیم های تاپ دنیا در روسیه تیم ایران قدرت دفاعی خودش را نشان داد و فقط دو گل در سه مسابقه دریافت کرد اما آنها همچنین ولخرجی خود در خط حمله را هم نشان دادند. دو گل ایران در روسیه یکی گل به خودی بود و دیگری از روی نقطه پنالتی. با وفور استعدادهای هجومی مانند سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاریفرد و علیرضا جهانبخش و همینطور علی علیپور، کاوه رضایی و مرتضی تبریزی که در باشگاه هایشان نمایش تاثیرگذاری داشته اند، ایران به دنبال بهبود عملکرد خط حمله اش خواهد بود.»

کد خبر 4349441 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه جام ملتهای آسیا مهدی تاج کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کرواسی کشتی فرنگی والیبال تیم ملی فوتبال فرانسه تیم ملی فوتبال بلژیک کشتی آزاد وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پ نالتی و ۳۸-پ نالتی) و کاکو (۵۶-پ نالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آنها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آنها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

کد خبر 6081518 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • اولین پیام رهبر انقلاب بعد از حمله ایران به اسرائیل
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر
  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا