Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@04:44:37 GMT

دانشگاه آزاد دست بازتری در پرورش نخبگان دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۳۱۵۶

دانشگاه آزاد دست بازتری در پرورش نخبگان دارد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم "بانوی مومن انقلابی" اظهار داشت: بنده و همکاران در خدمت شما در دانشگاه هستیم، ما هدفمند هستیم ، هدف ما در درجه اولا اطاعت امر مقام معظم رهبری است، در دوره جدید ایشان توقعاتی از آموزش عالی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال هاست که ایشانتوقعات خود را از آموزش عالی بیان می کنند. دانشگاه آزاد اسلامی دستش باز تر است تا نخبگان را انتخاب و پرورش دهد.

وی ادامه داد: همیشه تربیت بر تعلیم مقدم تر است. در اسلام که دستور ناب الهی است میبینیم که خداوند فرقی بین زن و مرد نگذاشته است، همه از نظر خداوند یکسان اند و آنی برتر است که دارای تقوا باشد.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت:
از دامان مادران فرزندان شریف تربیت می شود. تاریخ اسلام نشان میدهد میان زن و مرد فرقی نیست.در مسیحیت نیز موقعیت ویژه ای برای حضرت فاطمه قائل شده است. اگر منصفانه به این موارد بنگریم در میابیم زن و مرد یکسان هستند و ملاک تقواست.

وی اضافه کرد: توقع از دانشجو بیش از چیزی است که در حال حاضر در صحنه عمل شاهد آن هستیم. برای اصلاح جامعه بایدببینیم ایا افراد دارای فضل پیشتازی می کنند یا خیر و در حل مشکلات جامعه مشارکت می کنند یا خیر.

دکتر ولایتی افزود: امروز غریب 5 میلیون دانشجو داریم، در کشورهای صنعتی به ویژه امریکا بیشتر به دنبال کارکردن و کسب درامد هستند.

ادامه دارد...

302

دکتر ولایتی دانشگاه آزاد اسلامی همایش بانوی مومن انقلابی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دکتر ولایتی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است