Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فردوسی‌پور که در طول یک‌ماه اجرای برنامه ۲۰۱۸ بارها به لحاظ کلامی دست به هنجارشکنی زده و به ارزش‌های انقلاب و مردم علنا توهین کرده بود، این بار هم در پایان پخش تصاویر ساختارشکنانه یاد شده اظهار داشت که با پخش کامل این تصاویر، همه پای تلویزیون مملکت‌شان نشستند و لذت بردند. وی تاکید کرد که این تصاویر پخش شد و همه هم دیدند و خیلی عادی بود و هیچ اتفاقی هم نیفتاد!

«به نظر می‌آید اگر حضرات متولی رسانه ملی بخواهند تحت تاثیر برنامه‌سازان‌شان باشند، حتما مسابقات شنا و کشتی‌کج زنان آمریکایی را نیز پخش کرده و حتما جناب فردوسی‌پور توصیه می‌کند که با پخش این مسابقات همه پای تلویزیون مملکت‌شان می‌نشینند و لذت برده و هیچ اتفاقی هم نخواهد افتاد! بعد از آن هم می‌توانند فیلم‌های خارجی را بدون جرح و تعدیل و با تمامی صحنه‌های غیر اخلاقی و مبتذل پخش کنند که حتما با آن صحنه‌ها هم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد!»

به گزارش ایسنا، روزنامه کیهان نوشت: «هنگام پخش مراسم اهدای جام جهانی از شبکه سه که طی آن «کیتاروویچ»، رئیس‌جمهوری زن کرواسی به‌ طرز نامعمولی همه مردانی که روی صحنه می‌رفتند را در آغوش کشیده و می‌بوسید (از بازیکنان تیم‌های فرانسه و کرواسی گرفته تا خود رئیس‌جمهوری فرانسه!) ابتدا مسئولان شبکه سه طبق قوانین صداوسیمای جمهوری اسلامی، از نمایش صحنه‌های فوق خودداری کردند اما پس از چند لحظه‌ای با زیر پا گذاشتن قوانین، به نمایش بقیه صحنه‌های فوق پرداخته و حتی نماهای نزدیک رفتار هنجارشکنانه و نامتعارف «کیتاروویچ» را تمام و کمال پخش کردند!

اما پس از اتمام این صحنه‌ها و به سخن آمدن عادل فردوسی‌پور که به‌ خاطر نمایش همین تصاویر، به شدت از مدیران پخش شبکه سپاسگزار و ممنون بود، معما حل و گفته شد که برخی از مدیران سیما هنگام پخش مسابقه فینال جام جهانی، مهمان ویژه برنامه ۲۰۱۸ بوده و پشت صحنه حضور داشتند که عادل فردوسی‌پور از آنها می‌خواهد صحنه‌های اهدای جام را به هر شکل و شمایل، کامل پخش کنند و مدیران هم منفعلانه، قواعد و قوانین پخش و بالاتر از آن، باورها و اعتقادات خود و مردم را نادیده گرفته و به درخواست فردوسی‌پور تن در می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردوسی‌پور و اطرافیانش که در طول پخش برنامه‌های ویژه جام جهانی موسوم به ۲۰۱۸ سعی کردند به انواع و اقسام ساختارشکنی‌ها دست زده (مثل معرفی کشورهای انگلیس و آلمان و کره و ... به مثابه سرزمین‌های رویایی) تا در واقع جزیره جداگانه برای خود در تلویزیون ساخته، در آن حدی که شبکه‌های بیگانه برایشان هورا کشیده و آنها را فارغ از ایدئولوژی انقلاب و نظام اسلامی خواندند، این بار به طور رسمی علایق و سلایق خود را آنچنان به مدیران رسانه ملی تحمیل کردند که این حضرات متوجه نشدند دست به چه ساختار‌شکنی غریبی زده‌اند!

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

17 بار تجاوز به دختر 16 ساله در خانه مجردی +عکس

تصاویری منحصر به فرد از تهران ۹۰ سال قبل + عکس ها

جسد لوپز پیدا شد! همه شوکه اند! + عکس ها

این مرد بعد از ازدواج مادرزنش را بیشتر می خواست! + عکس

شلاق خوردن در ملاء عام داوطلب نمایندگی مجلس/ علت بی شرمانه + تصویر

شیرین در پارتی ها بین مردها می لولید! / با یک بچه در شکم تنها ماندم

مار 2 متری روی سینه مرد در اتاق خوابش لم داده بود!

قاتل سریالی در صحنه قتل هایش بالا می آورد! / او معروف شد+عکس

مسعود خطر در اتاق زن مطلقه دستگیر شد!

این 8 زن با رفتارهای بی حیایی بندرعباس را آشفته کردند!

زنده زنده سوختن یک زن جلوی چشمان بچه اش! / شوهر می خندید

بلایی شوم که یک پرنده باعث آن شد!

شوهر مهناز 54 ساله با دختر دانش آموزی بی حیایی کرده بود!

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت تلویزیون روزنامه جام جهانی زنان کشتی شنا فردوسی پور سانسور عکس قتل حوادث جوان تصاویر پلیس دختر تجاوز همسرش شوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده نیرو‌های اصفهانی در جزیره ابوموسی گفت: در سال ۶۷ پس از حمله آمریکا به ناو‌های سهند وسبلان، پاسداران سپاه انقلاب اسلامی با هشت قایق به نیرو‌های آمریکایی حمله و ضربات سهمگینی به نظامیان آمریکایی وارد کردند.


نادعلی براتی افزود: نیرو‌های ایرانی در حالی که فقط سلاح‌های ساده‌ای مثل ار پی جی در اختیار داشتند به تاسیسات، کشتی‌های نفتکش، ناو‌ها و هلی کوپتر‌های آمریکایی حمله کرده و آمریکایی‌ها مجبور شدند برای دور کردن ما از سه هواپیمای پیشرفته بهره بگیرند.


وی که تنها مجروح ایرانی این درگیری است گفت: در این عملیات دو سپاهی به شهادت رسیدند و یک قایق تندرو هدف هواپیمای آمریکایی قرار گرفت


براتی افزود: دراین عملیات یک هلی کوپتر، یک کشتی نفت کش، تاسیسات نفتی مورد بهره برداری آمریکایی‌ها در نزدیکی ابوموسی و یک کشتی باربری نظامی آمریکا منهدم و ده‌ها افسر آمریکایی کشته شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • تصویری تازه علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • شاهنامه هنر فردوسی است و لاغیر
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری با عادل فردوسی‌پور
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور
  • حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن
  • ۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا
  • پیاده راه فردوسی یا سواره راه موتورسوار
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»