Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بدو سفر اعضای این کمیسیون به استان چهارمحال و بختیاری، تاکید کرد: زمینه توسعه علمی و آموزشی این استان و کل کشور باید فراهم شود.محمدرضا عارف که به همراه سایر اعضای کمیسیون آموزش مجلس به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، صبح امروز (سه شنبه ۲۶ تیرماه) بعد از ادای احترام به مقام شهدای این استان در جمع خبرنگاران گفت: در جلساتی که در شهرستان های استان با حضور همکاران کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و مقامات آموزشی استان چهارمحال و بختیاری درخصوص وضعیت و مشکلات آموزشی این استان برگزار خواهد شد، باید به یک جمع بندی واحد درباره وضعیت آموزشی این استان برسیم تا در آینده ای نزدیک، توسعه علمی  و آموزشی این استان و همچنین کل کشور فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درخصوص رسیدگی به وضعیت آموزشی استان های کمتر توسعه یافته علی الخصوص مناطق محروم گفت: یکی از مهمترین اولویت های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، رسیدگی به وضعیت آموزشی و رشد علمی مناطق کمتر توسعه یافته به ویژه محروم است که با نگاهی اجمالی به وضعیت آنها در می یابیم که با این هدف فاصله داریم؛ لذا باید تلاش کنیم با توجه به ظرفیت های هر استان، علم و فناوری آنها را ارتقا بخشیده و با توجه به قوانین موجود در برنامه ششم توسعه درخصوص وضعیت آموزشی کشور با اجرای این قوانین به یک وضعیت مطلوب برسیم.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عارف اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم

؛سید تقی موسوی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان قم در حال تحصیل هستند گفت: استان قم سه پردیس تربیت معلم دارد و تنها استان دارای پردیس تخصصی تربیت معلم پرورشی است.

وی افزود: در حال حاضر رشته‌های آموزش ابتدایی، رشته آموزش فارسی، عربی، مشاوره و راهنمایی، رشته آموزش کودکان با نیاز‌های ویژه ورشته الهیات دراین دانشگاه تدریس می‌شود ودانشجویان درفضایی آرام وعلمی هنر معلمی را با به روز‌ترین روش‌ها وفناوری آموزش می‌بینند.
سالانه ۳۰ هزار نفر در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد