Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:34:51 GMT

خالدان به جدول اصلی راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۴۰۵۸

خالدان به جدول اصلی راه یافت

شاهین خالدان جواز حضور در جدول اصلی رقابت‌های بین المللی فیوچرز گرجستان را کسب کرد. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، جدول مقدماتی رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز گرجستان در حالی به پایان رسید که شاهین خالدان تنها نماینده کشورمان در این مسابقات موفق شد با شکست نماینده روسیه به جدول اصلی بازیها راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین دیدار جدول مقدماتی بازی‌ها خالدان با نتیجه ( 1-6 و 1-6 ) تنیسوری از روسیه را شکست داد و به همراه تنیسورهایی از کشورهای اکراین ، رومانی، آرژانتین و روسیه جواز حضور در جدول اصلی رقابت ها را کسب کرد.

این رقابت ها به مدت یک هفته به میزبانی گرجستان برگزار می شود.

در جدول بازی‌ها روسیه، صربستان، گرجستان، اوکراین، آرژانتین، قزاقستان، ترکیه، رومانی، لهستان و مصر حضور دارند.

انتهای پیام/

R7870/P1435/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم آزادگان، تیم‌های مشهدی به مصاف رقبای خود رفتند و نتوانستند طعم پیروزی را بچشند. در هفته نهم این مسابقات، شادکام با علیرضا نیکبخت در مصافی خارج از خانه مقابل فرد البرز با یک گل شکست خورد.

شریعت نوین، دیگر تیم بحران‌زده مشهدی در خانه پذیرای چالای سنگسر بود و موفق شد با ثبت تساوی ۱ بر ۱ به نخستین امتیاز خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

آرامش سومین تیم مشهدی هم در چالوس به مصاف خورشید طلایی این شهر رفت و با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

به این ترتیب، شادکام ۱۵ امتیازی ماند و به رده چهارم تکیه زد. آرامش با ۱۳ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد و شریعت نوین نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و عقاب تهران با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول